Veltins Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hei! Jeg har lagd noen andre tråder her, og jeg har bare ett siste spørsmål. Hvilken av disse? Li is a master of several styles of wushu, especially Changquan (Northern Longfist Style) and Fanziquan (Tumbling fist). He has also studied other arts including Baguazhang (Eight trigram palm), Taijiquan (Tai chi), Xingyiquan (Shape intent fist), Zuiquan (Drunken fist), Ying Zhao Quan (Eagle Claw Fist) and Tang lang quan (Praying mantis fist). He did not learn Nanquan (Southern fist), because his training focused only in the Northern Shaolin Styles. He has also studied some of wushu's main weapons, such as San jie gun (Three sectional staff), Gun (Staff), Dao (Broadsword), Jian (Straight sword) and many more. De fleste der er jo ikke i norge engang... Men hvis noen kan finne noen, please link meg.. Det kan ikke være langt unna ås (ås er 5 min fra ski storsenter). Kan være cirka 30-40 minutter unna.. De kan heller ikke ha treninger klokka 11 på natta.. Endret 30. mai 2010 av Veltins Lenke til kommentar
MMAfan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis du er i Oslo hør med Kim Gibson på sinsen,ellers har du wushu klubb på Mortensrud og Veitvet. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 jJeg leste at wushu ikke er en kampsport i seg selv. Det er et felles navn for alle kampsporter.. Hvordan kan jeg da gå til en fyr som lærer wushu? Lenke til kommentar
MMAfan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Wushu Norge Macaco siden du er så smart,greier du sikkert fint å finne fram dette selv neste gang. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 hv skal jeg med den siden ? Lenke til kommentar
oslowushu Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Yo Wushu er en samlebetegnelse, men siden stilene slekter med hverandre pleier man å kunne fler, hos oss trener vi: Changquan (Long fist), Nanquan (Southern fist), Shaolinquan (Shaolin fist), samt våpnene Dao (Broadsword) og Gun (Staff). Les mer om Wushu og stiler under "Wushu" i menyen på enten www.oslowushu.no eller WU-SHU.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå