Mr. President™ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hei! Jeg har en Acer Aspire 5738ZG. Den har en bluetooth knapp ovenfor tastaturet, men når jeg trykker på den lyser den ikke. Det betyr at bluetooth ikke slår seg på. Så jeg søkte på bluetooth fra søk feltet, men da kommer det bare opp: Bluetooth-enheter. Der er det ingenting. Må jeg installere bluetooth manuelt?? Hvordan? Hvor?? EDIT: Plz. Jeg trenger dette. Ingen som kan hjelpe?? Har du bluetooth på pcen din, bare fortell meg om hva du gjorde for slå på eller installere. Bare lag et innlegg her om du har litt erfaring om slikt. Endret 30. mai 2010 av killermachine10 Emnetittel endret da original emnetittel brøt med forumets retningslinjer Lenke til kommentar
iFix Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hadde sjølv eit liknande problem med ein acer 7520G. Måtte berre oppdatere bios så var alt ok. Men du må nok uansett installere drivar for bluetooth. Gå inn HER og finn din maskin og ditt operativsystem og installer driver og oppdater bios. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hadde sjølv eit liknande problem med ein acer 7520G. Måtte berre oppdatere bios så var alt ok. Men du må nok uansett installere drivar for bluetooth. Gå inn HER og finn din maskin og ditt operativsystem og installer driver og oppdater bios. Takk! EDIT: Nå får jeg et problem med å installere driver; jeg kjører programmet og det står forbreder installering, men så kommer det opp et nytt vindu der det står noe om at det var en eller annen ting den ikke fant. Jeg tror det var noe med at bluetooth ikke er installert. Så jeg trenger å installer bluetooth først så installere driveren. Hvor finner jeg den riktige installeringen til bluetooth? Endret 31. mai 2010 av killermachine10 Lenke til kommentar
iFix Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kva operativsystem kjører du på maskinen? Driver for Vista / W7 finn du HER Endret 1. juni 2010 av lefso Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Kva operativsystem kjører du på maskinen? Driver for Vista / W7 finn du HER Kjører Vista, men er ikke denne samma som den jeg finner fpr min pc på forrige link? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Bluetooth i denne maskinen er en opsjon, dvs at det er langt fra alle modellene som har bluetooth. Alle vil ha knappen for å aktivere bluetooth fordi den er klartgjort for å ha bluetooth, men mange modeller har ikke bluetooth kort installert. Om det fulgte med bluetooth må du nesten finne ut av selv, står blant annet på orginalesken - muligens også på salgskvitteringen. Endret 1. juni 2010 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå