Crazy Joe Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Vil dette kabinette greie fint å dra denne innmaten? Chieftec Dragon Medium Tower m/dør 360W Asus A7N8X Deluxe/GD AMD Athlon XP2500+ TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond x 2 Connect3d Radeon 9500 pro Western Digital Caviar 120GB NEC DVD-brenner IDE ND-1300 Yamaha F1 44/24/44X MSI CD-spiller IDE 52x GlacialTech CPU-Vifte Socket A Gleder meg vilt og hemmningsløst til å få dette i hjem i hus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg vil på det sterkeste tro at 360W skal være evig nokk ja. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du har vel et ganske bra ogh ikke altfor overlesset system. Husk at også kabinettvifter forbruker strøm. Det eneste jeg undres over er hvorfor du skal ha 3 optiske drev. Du trenger da ingen CD spiller med både en DVD brenner og CD brenner. Denne ekstra CD-spilleren vil ta strøm og gjøre kabinettet varmere. Selvsagt ikke mye, men likevel. Så mye forskjell kan det ikke være på avlesningshastigheten på Yamaha brenneren og MSI spilleren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Du sier noe der... tror jeg hiver ut yamha brenneren siden dvd brenneren også brenner vanlige cd.. Takk for innspill Kommer kansje til å sette inn to kabinett vifter også.. vanlige 80mm vifter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Kommer kansje til å sette inn to kabinett vifter også.. vanlige 80mm vifter Nei ikke vanlige, men papst 12db MÅ du ha. Og når det gjelder psu'en så er den mer enn god nok. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du sier noe der... tror jeg hiver ut yamha brenneren siden dvd brenneren også brenner vanlige cd.. Takk for innspillKommer kansje til å sette inn to kabinett vifter også.. vanlige 80mm vifter Tja, men være ops på at brennehastigheten på CDer nok er langsommere på DVD brenneren, den er oppgitt til 16x på CD brenning mot Yamaha sine 44x. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 gjør igrunnen ikke no. er ikke så ofte jeg bruker brenneren. Kommer til å bruke dvd brenneren mest .. da jeg skal legge filmene mine ut på dvd skiver i stedet for cd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du sier noe der... tror jeg hiver ut yamha brenneren siden dvd brenneren også brenner vanlige cd.. Takk for innspillKommer kansje til å sette inn to kabinett vifter også.. vanlige 80mm vifter Tja, men være ops på at brennehastigheten på CDer nok er langsommere på DVD brenneren, den er oppgitt til 16x på CD brenning mot Yamaha sine 44x. Nåja du sparer ikke så veldig mye ved å brenne på 44x kontra 16x, er kun på slutten av platen det er noe å hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå