MrAvionics Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei. For en tid tilbake lagde jeg en spilleliste på Mixpod.com. Fikk også tips via en på nettby til nettside som man kunne laste opp musikk fra pc og legge det inn på mixpod. Men husker ikke hva siden heter lengre. Det var slik at man kunne velge flere sanger fra pc og laste opp alle på en gang slik at man slipper å laste opp en og en. Så fikk man en lang liste over linker til sangene... Noen som vet om en liknende side? Denne er feilpostet, så vennligst flytt den til riktig kategori, Takk. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Denne er feilpostet, så vennligst flytt den til riktig kategori, Takk. Jaså, fordi du er det late droget du er, så gidder du ikke å poste riktig sted? Og forlanger den flyttet dit den skal være? Du er faen meg frekk. Gå og gjem deg under steinen din. Radlekatt Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Denne er feilpostet, så vennligst flytt den til riktig kategori, Takk. Jaså, fordi du er det late droget du er, så gidder du ikke å poste riktig sted? Og forlanger den flyttet dit den skal være? Du er faen meg frekk. Gå og gjem deg under steinen din. Radlekatt Prøver alltid å legge inn i riktig kategori men fant ikke ut hvor det passet best denne gangen ! Gå heller du å gjem deg ! Det er jo du som er frekk her ! Jeg forlanger ikke noen ting men vil at moderatroene skal hjelpe meg med å flytte den. Hvis du ikke har noe annet å si så kan du like godt holde kjeft ! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Flyttet tråden til en mer passende kategori. ArneAustenaa har på ingen måte gjort noe galt her, slike ting er tross alt en del av oppgaven til veiledere og moderatorer å ta seg av slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå