kingkop Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Det er år og dag siden jeg har kjøpt datakomponenter, og dersom en ikke følger med faller en rask av lasset... Jeg trenger en PC for å lage hjemmevideo, brenne DVD'er (Nero), holde på med litt bilder, og ellers surfe og det vanlige. Men jeg vil helst ikke ha en stasjonær PC da jeg rett og slett ikke har plass til den. Har ikke utviklingen kommet dit hen at en bærbar kan gjøre jobben, eller finnes det andre high tech løsninger som gjør at man unngår en doning i stua? Legger ikke inn noen prisbegrensninger nå, er først og fremst interessert i hva slags løsninger som eksisterer i dag :-) Takker så mye for råd! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En bærbar kan gjøre jobben akkurat like bra som en stasjonær. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! Det er år og dag siden jeg har kjøpt datakomponenter, og dersom en ikke følger med faller en rask av lasset... Jeg trenger en PC for å lage hjemmevideo, brenne DVD'er (Nero), holde på med litt bilder, og ellers surfe og det vanlige. Men jeg vil helst ikke ha en stasjonær PC da jeg rett og slett ikke har plass til den. Har ikke utviklingen kommet dit hen at en bærbar kan gjøre jobben, eller finnes det andre high tech løsninger som gjør at man unngår en doning i stua? Legger ikke inn noen prisbegrensninger nå, er først og fremst interessert i hva slags løsninger som eksisterer i dag :-) Takker så mye for råd! Ja, du kan få flotte bærebare pcer. Men nå har det seg sånn at man får jo selvfølgelig mindre ytelse ved kjøp av en bærebar. Du kan spare masse penger, eller betale det samme og få en dobbel ytelse. Men legger du ut 6-7000, så får du faktisk ganske kraftige. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du kan jo ta en titt på denne modellen fra Acer som er utstyrt med en 3 kjerners cpu og ett godt grafikkort fra ATI som faktisk klarer og kjøre nye spill i brukbar oppløsning. Acer Aspire AS5551G , pris 5795kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå