Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er vanlig med tanke på kontakt?

Gjest guest

Anbefalte innlegg

Gjest guest

Hei

Skal være borte fra dama meste parten av sommeren :thumbdown:

Vel, den første uka sendte jeg en del tekstmeldinger og ringte en del (2-3 ganger pr dag. Dama synes det ble litt masete, å sa hun ville ha litt tid for seg selv, uten at jeg "maser" hele tiden. Regner med det ikke betyr noe negativt fordi hun fortsatt sier hun elsker meg å sier hun godt kunne tenkt seg å bli fridd til :new_woot:

Nå har vi( fra og med lørdag i går) det slik at jeg ikke helst ikke skal sende mer enn 3 - 4 meldinger pr.dag i og med at det er jeg som maser mest. Hun kan sende når hun vill.

Klarte å holde meg unna meldinger hele lørdag faktisk. Fikk melding i 18.00 tiden der hvor hun lurte på om jeg var død siden jeg ikke sendte melding. Kan nå ringe hver/annenhver kveld. Litt msn blir det nesten hver kveld.

Så det jeg lurer på er hva som er vanlig når man er i et forhold der hvor man har bodd i lag i et år for så å må flyte fra hverandre en sommer? Hvor mye kontakt kan man ha uten at det blir irriterende for den andre?

Hilsen en som savner dama si veldig mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2-4 melder dagen er jo ikke mye, særlig når du tenker på hvor mangen timer som går.

Men det at hun lurte på om "du var død" er et godt tegn. Selv om hun sier at du maser, så er det tydelig at hun liker oppmerksomheten.

Jeg hadde gjort dette:

På en "aktivitets dag".

1. Send en melding om morningen, som f.eks "Morgen elskling, idag skal vi....blah blah (fortell om du/dere skal noe), og si at du håper hun får en fin dag". Er viktig at du kunne sender denne når du virkelig skal ut å gjøre noe aktiviter.

2. God natt melding. f.eks "Hadde det helt kanon idag!...(så legg til litt kosete godnatt greier).

Dette vil da gi inntrykket til dama at du hadde det SÅ GØY at du tenkte ikke på å sende melding før dagen var over. Av og til vil det resultere i litt usikkerhet/sjalusi og at hun begynner å sende deg "mase" meldinger utover dagen.

På en vanlig "avslappnings dag":

1. Her hadde jeg sendt litt mer meldinger ut over dagen (2-3) med god mellomrom! Men prøv å hold unna "klissete/søte" melinger. Hold deg til "Uff kjeder meg idag. Sitter bare ute i solen" eller "Nå skal vi spise på et XX resturant, håper du koser deg" osv...opplysnings meldinger med andre ord.

På slike dager hadde jeg hoppet over "god natt" meldingen siden du har allerede sendt ut flere meldinger. Om du får godnatt melding fra dama, så naturligvis svarer du med det samme.

Dette er ikke et fasit. Er bare sånn jeg har som regel gjort det.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...