Gjest Tabbe Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg er en "gutt" på 22 år som føler akkurat nå at jeg har begått mitt livs største tabbe. Hadde en dame på 29 hos meg og det ble litt hett for seg etter noen glass vin. Kom til senga å etter litt så sa jeg at vi ikke hadde kondom, men det gikk bra sa hun fordi hun brukte spiral. Så det var opp til meg, og hvor mange jeg hadde ligged med.. Å her kommer det jeg IKKE burde ha sagt.. jeg sa at hun var min første, og da stopped hun opp og ville ikke at hun skal være min første. men at det måtte være noen som er "rett" for meg... Jeg føler meg skikkelig flau nå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette gjør jo det vondt være, 22 ikke hatt sex enda.. Ser jeg 30? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hu var ikke den rette. Enkelt og greit. Og for ei dame betyr jomfrudommen en del mer enn for oss menn.. Med andre ord, hu vil at du skal få en positiv opplevelse første gangen, og ikke en klabb og babb fyllopplevelse. Med andre ord, søk videre, ikke stress. Lenke til kommentar
Gjest 15år Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, du har ikke gjort en tabbe. Tvert imot. Jeg tok jomfrudommen i 14 års alderen og trodde at det var mitt livs største valg. Som viste seg tvert imot, jeg hadde en grusom opplevelse. Vi var da kjærester, men hun slo opp etter vi hadde sex. Grunnen for at hun gjor det vet jeg ikke, men er veldig sikker på at det har noe med penisen min å gjøre og senge kunnsakper. Nå som i etterkant har fått meg til å tenke over saken. "Har jeg virkelig så liten penis?", "Er jeg virkelig så dårlig i sengen?" Jeg er nå 15 og faktisk angrer over at jeg gjor det, fordi det var en sjokk på selvtiliten min. Jeg skulle ønske at jeg hadde funnet den rette å gjøre det med og ventet et par år. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tror jeg var ca 20 år da jeg hadde min første omgang. Dama hadde ikke mye selvtillit så det var jeg som stod for det meste. Hele opplevelsen var egentlig forferdelig og skulle ønske jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tabbe imo. All sex er god sex. Lenke til kommentar
Gjest hemmelig Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tror nok jeg ville forsøkt å vri meg unna spørsmålet om jeg var i din situasjon. Eller så ville jeg forsøkt å overtale henne. For jeg ser ikke hvorfor den første gangen skal være noe spesiell - dette er helst en greie for jenter. For gutter tror jeg det handler mer om å få seg erfaring slik at man kan imponere mer med neste jente. Min første gang var en one night stand med en jente jeg aldri hadde sett før. Lærte en del den natten... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg er en "gutt" på 22 år som føler akkurat nå at jeg har begått mitt livs største tabbe. Hadde en dame på 29 hos meg og det ble litt hett for seg etter noen glass vin. Kom til senga å etter litt så sa jeg at vi ikke hadde kondom, men det gikk bra sa hun fordi hun brukte spiral. Så det var opp til meg, og hvor mange jeg hadde ligged med.. Å her kommer det jeg IKKE burde ha sagt.. jeg sa at hun var min første, og da stopped hun opp og ville ikke at hun skal være min første. men at det måtte være noen som er "rett" for meg... Jeg føler meg skikkelig flau nå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette gjør jo det vondt være, 22 ikke hatt sex enda.. Ser jeg 30? Aldri si til en jente at du er jomfru. Uansett, hva. Ja, jeg vet folk sier at man burde si det og andre ting. Men da blir stemningen helt annerledes. Også vet du at hos Jenter må alt være perfekt første gangen osv... Endret 30. mai 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Aldri si til en jente at du er jomfru. Uansett, hva. Ja, jeg vet folk sier at man burde si det og andre ting. Men det blir stemningen helt annerledes. Også vet du at for Jenter må alt være perfekt første gangen osv... Jepp, kan heller vente til etterpå med å fortelle det. Lenke til kommentar
cidd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ... Aldri si til en jente at du er jomfru. Uansett, hva. Ja, jeg vet folk sier at man burde si det og andre ting. Men da blir stemningen helt annerledes. Også vet du at hos Jenter må alt være perfekt første gangen osv... Jepp, kan heller vente til etterpå med å fortelle det. Er helt uenig! Ved å si at du er jomfru så Fjerner det mye press og prestasjonsangst Innstiller jenta sine forventninger til et riktig nivå Er dere åpne og blir mer trygge på hverandre Kan hun ta "ansvar" siden hun er den "erfarene" føler hun seg spesiell Jeg vil påstå at de fleste jenter syns det er bare er kult om man er jomfru og åpen om det. Du har absolutt ikke begått din livs største tabbe! Kontakt henne og si at du kan være hennes prodigy. Hun har nå muligheten til å forme deg akkurat slik hun har lyst en mann skal være i senga. Dette er jo en glimrende sjanse for henne Kjør på, gutt!! Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Aldri si til en jente at du er jomfru. Uansett, hva. Ja, jeg vet folk sier at man burde si det og andre ting. Men det blir stemningen helt annerledes. Også vet du at for Jenter må alt være perfekt første gangen osv... Jepp, kan heller vente til etterpå med å fortelle det. Hiver meg på denne her. Med mindre dama er svært snill og forståelsesfull. Selv da bør man tenke seg godt om. Det gir henne ikke et bedre inntrykk da heller, så jeg ville personlig latt være. Dama synes nok ikke det er spesielt sjarmerende med en mann på f.eks. 25 år som fomler med luren sin og knapt vet hvor han skal gjøre av seg. Med mindre vedkommende er såpass dyktig første gang at han greier å skjule det. 25 år er nok over gjennomsnittsalderen for debut, men er ikke uvanlig. Vær i det minste såpass trygg på dama, at du vet at dette ikke kommer til å bli noe problem. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 jeg tror det første gangen er teit for de aller aller fleste. få det unnagjort når du kan. det var en tabbe Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde blitt kjempeglad om samboeren min hadde vært jomfru. Da jeg ikke er særlig into "skitne" gutter. Det som er mest turn-off er gutter med mange sex-partnere.. Jeg er kanskje kresen, menmen, sånn er det bare Heldigvis så hadde ikke samboeren min skitna seg så veeeldig ut hvertfall Ludder-gutter er æsj Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du har ikke gjort en tabbe. Det kommer flere muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg