datageni Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Eg har en bærbar Acer aspire 5810t. Skjermkort: ATI Radeon HD4430 512 mb. Denne har led skjerm og den er utrolig skarp. Eg trenger hjelp til å finne fargeinnstillingene. Dette fordi alt som er hvitt på skjermen blir for skarpt for øynene mine. Legger ved et screenshot fra der hvor eg mener innstillingene vaneligvis skal være. Det virker som skjermkortdriverene har gjemt de bort. Er det noen som kan si meg hvordan eg klarer å stille lyset mer ned enn det som er maksimalt på "Fn Lys" knappene ? (Alt som er hvitt er er sabla skarpt) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 På laptop stilles lysstyrke normalt under strømstyring. Og på acer er det normalt at man kan stille den opp og ned ved å holde inne Fn knappen og bruke piltast til sidene for å regulere Lenke til kommentar
datageni Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 På laptop stilles lysstyrke normalt under strømstyring. Og på acer er det normalt at man kan stille den opp og ned ved å holde inne Fn knappen og bruke piltast til sidene for å regulere Ja, eg kjenner til dette. (Som forklart i hovedposten). Men dette gir ikkje en tilstrekkelig lysdemping for meg. Eg har Windows Vista og spørr om noen kan si meg hvor de har gjemmt fargejusteringene. Selvom eg aldri har brukt denne funksjonen før er eg no villig til å prøve den ut. Har sett den har funnet sted på alle tideligere maskiner eg har hatt, det er merkelig at eg ikkje finner den her. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Du kan også bruke ATI sitt catalyst programvare til å endre farge/gamma/lys og slikt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå