Yavel Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Uff, er lei av å høre hvor bortkastet det er å bruke penger på røyk... Tror mange røykere (eller eks- røykere) er enige. Dummeste man kan bruke penger på er klokker i 10 000 kronersklassen og oppover, når barn sulter i hjel i andre land. Da har man nådd toppen av dumhet, mener jeg... klokker i 10 000 kroners klassen osv, har en tendens til og stige i verdi, og viss ikke så holder de livet ut i flere generasjoner Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Dummeste man kan bruke penger på er klokker i 10 000 kronersklassen og oppover, når barn sulter i hjel i andre land. Da har man nådd toppen av dumhet, mener jeg... En klokke har da i det minste en funksjon, i motsetning til armbånd/etc... Endret 13. september 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 kiosk og bensinstasjon varer, rart med det vi klager på at bensinen er dyr men betaler glatt 30-40kr for en liter brus! 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Ting som er bra og moro å bruke penger på: Alkohol, røyk, brus, dop, kaffe, godteri, godsaker, kultur, klær, elektroniske dippedutter og spill, fyrverkeri og reise. Glemte det viktigste: KJØTT. Endret 13. september 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke lån vekk penger til personer du ikke stoler på. Gi dem heller til meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Uff, er lei av å høre hvor bortkastet det er å bruke penger på røyk... Tror mange røykere (eller eks- røykere) er enige. Dummeste man kan bruke penger på er klokker i 10 000 kronersklassen og oppover, når barn sulter i hjel i andre land. Da har man nådd toppen av dumhet, mener jeg... Det er jo en diskusjon om hva det er dummest å bruke penger på, mer eller mindre seriøs. Om man ser objektivt på det, så er røyk værre enn det meste som er nevnt her, fordi det er dyrt OG ugunstig for deg. Mye av det som er nevnt er bare mer eller mindre bortkastet, noe som åpenbart ikke er like ille. AtW Lenke til kommentar
JonasGahr Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Alt som i utgangspunktet er gratis må vel være dumt å bruke penger på. Så jeg får gå for ting som *trening på helstudio Tren heller ute¨ * Vann på flaske. Ta med vann på flaske. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dette blir ikke heelt riktig, men sier allikevel. En Xbox 360 tar rundt 180W da på og i spill, selv om du trykker på pause. Er derfor lurt å iallefall avslutte spillet da du ikke spiller. En TV tar ca 90W, ikke like ille, men blir en del i lengden. PC-skjerm, tok vel rundt 30-40W her. Ikke store greiene. PC tar 120-130W i idle, og litt under 200W i load (dette er MIN PC..)med load mener jeg spille (prøvde bfbc2), og rendere (renderte litt i vegas)) Mange vet sikkert dette allerede, men jeg likte å vite. Trolig oppvarming som tar mest tho. PC varmer opp rommet mitt:D Mini-vulkanen vi har på badet kan jeg ikke teste, da ingen stikkkontakt Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Uff, er lei av å høre hvor bortkastet det er å bruke penger på røyk... Tror mange røykere (eller eks- røykere) er enige. Dummeste man kan bruke penger på er klokker i 10 000 kronersklassen og oppover, når barn sulter i hjel i andre land. Da har man nådd toppen av dumhet, mener jeg... klokker i 10 000 kroners klassen osv, har en tendens til og stige i verdi, og viss ikke så holder de livet ut i flere generasjoner Jeg har veldig vanskelig for å tro at klokker i 10000-kronersklassen stiger i verdi. Man kan få kjøpt vintage Omega-klokker i god stand for 3000 kroner og opp. Rolexer for litt mer, men allikevel atskillig mindre enn hva de må ha kostet som nye, ihvertfall i realpris. Jeg er forøvrig glad i klokker jeg også, synes absolutt ikke dyre klokker er penger ut av vinduet. De varer lenge, har en funksjon og kan være meget pene å se på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Alt som i utgangspunktet er gratis må vel være dumt å bruke penger på. Så jeg får gå for ting som *trening på helstudio Tren heller ute¨ * Vann på flaske. Ta med vann på flaske. Jeg vil gjerne se at man får til alle øvelsene ute om vinteren. Men er enig i at folk som betaler årspris for å løpe inne er totalt bortkastet. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) å gå på skole i 8 år gjennom lån fra lånekassen som havner på 500k og gjerne mer og dele det ut gratis uten videre noen brae sider har det som for eksempel reputation men det stemmer bare ikke... hvis dere er interesert i å vite hvorfor jeg skriver dette nå så: http://www.3dhue.com...?t=8498&start=0 Edit: forskjell på å gi folk et push i ryggen enn å gi de alt og det er det med å gi alt jeg mener her Endret 21. september 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må registrere deg og logge inn for å se den tråden. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 og de som er registrert kan bare logge seg inn for å se på tråden. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 ja enkelte tråder er slik men det er debatt om at folk som er fullutdannet og har jobb og alt slikt skal være mentor for newbies når det finnes mange tusen gratis ting på nettet fra før av. et push i ryggen er helt ok men en hel mentor sak er noe helt annen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noe av det dummeste å bruke penger på må vel være å kjøpe ringetoner til mobilen. 1 Lenke til kommentar
Soontobeabillionaire Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er selvsagt mye dumt man kan bruke hardt opptjente penger på, men noe av det dummeste jeg ser er tv programmene hvor man feks kan sende inn en melding som ruller over skjermen (for kun kr. 15 eller noe), og hvis man tar seg tid til å følge med så er det noen som bruker dette som en chat, og kommuniserer via mobil og tv skjermen. Både TV2 og TVNorge har vel denne type programmer ennå, og det er altså noe av det dummeste jeg kan tenke meg å bruke penger på.. sånn i det daglige. Hallo, vi har internett, det er gratis å chatte hvis man absolutt føler trangen til det Mobile tjenester man må betale for (ringetoner, spådamer, varsling av politikontroller, tv programmer med avstemninger etc) stikker av med min første plass blandt ting man kan sløse bort pengene på. /P. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å stemme på folk i Idol eller whatever med mobilen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå