andreaelisabeth Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei! For en stund siden klarte jeg å ødelegge mobilen min(sier ikke hvordan, det blir for dumt), som hadde et helt supert kamera. Det var en LG KC910 med 8 mp, autofocus, ansikstgjenkjenning, autofocus og ja, you name it. Nå har vi jo kommet til en nyere generasjon, og jeg vil helst slippe å kjøpe den samme bare for det bra kameraet. Så til spørsmålet; er det noen som vet om en bra touchtelefon med veldig bra kamera? Jeg bruker mobilen som kamera, går ikke rundt med et digitalkamera hele tiden. Forresten så har jeg tenkt på HTC Desire, men ingen sier noe om bra kamera, så da er vel ikke det spesielt bra. Noen som vet noe om det? Blir evig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei! For en stund siden klarte jeg å ødelegge mobilen min(sier ikke hvordan, det blir for dumt), som hadde et helt supert kamera. Det var en LG KC910 med 8 mp, autofocus, ansikstgjenkjenning, autofocus og ja, you name it. Nå har vi jo kommet til en nyere generasjon, og jeg vil helst slippe å kjøpe den samme bare for det bra kameraet. Så til spørsmålet; er det noen som vet om en bra touchtelefon med veldig bra kamera? Jeg bruker mobilen som kamera, går ikke rundt med et digitalkamera hele tiden. Forresten så har jeg tenkt på HTC Desire, men ingen sier noe om bra kamera, så da er vel ikke det spesielt bra. Noen som vet noe om det? Blir evig takknemlig for svar! Er en stund siden jeg så noe etter mobiler med bra kamera, men kanskje samsung pixon 12? i tillegg: kameraet på desire er ikke noe særlig bra som hovedkamera, men ellers er det en utrolig bra mobil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 SE Vivaz/x10 Samsung Wave Nokia N8 Lenke til kommentar
andreaelisabeth Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Tusen takk for svar! Skal undersøke disse nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå