L2R Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kjæresten min og jeg (gutt 19) har tenkt oss til Hellas i sommer. Det må være enten mellom 18-26 juni eller 14-24 juli. Er keen på å havne et roligere sted, ikke Ios med ti tusen-vis av drita ungdommer på fylla-tur. Vil til et fint, romantisk sted med fine strender, fint landskap og en okey by eller to hvor man kan gå litt rundt, spise, handle og slappe av. Vi har lyst til å slappe av på stranden, bade, snorkle, leie en scooter og kanskje kjøre litt rundt på øya og dra litt opp i høyden. Vi vil som sagt også gjerne være litt i en fin by med litt muligheter (trenger ikke ha noen nattklubber eller noe). Tenker det blir charterferie, og hotell + fly bør nok være maks. 6 000. Har sett litt på Thassos. Noen som har noen erfaringer derfra eller har andre forslag? Tusen takk for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Rethymnon på Kreta er et veldig fint og rolig sted Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kjæresten min og jeg (da var begge 18) var på Skiathos i fjor, der storkoste vi oss. Utrolig fin øy, med en liten og koselig by, og mange flotte strender. Gode muligheter for å snorkle/dykke, med privatfolk som tilbyr dagsturer i aktuelle vannområder rundt øyen. Hvis dere også vil ha litt liv en natt eller to, er det flere nattklubber med mye liv og røre. Det som er fint, er at disse ligger litt utenfor sentrum, så det sjenerer ikke den rolige og hyggelige stemningen i byen. Eneste negative er at det var relativt dyrt der. Jeg presterte å kjøpe en drink til 12euro (!!) på en vanlig bar. Mulig dette gjelder for hele Hellas, har nemlig ikke vært på noen andre greske øyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå