Mikael89 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Har kommet inn på internasjonal markedsføring på BI, men vurderer å bytte over til enten entreprenørskap eller BBA. Noen som går/har gått BBA som har noen erfaringer å dele? Er det vanskelig å komme inn? Er det fortsatt tid til å ta den TOEFL testen? Er også interessert i erfaringer fra entreprenørskap og internasjonal markedsføring.. hva ville du valgt? Endret 29. mai 2010 av Mikael89 Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) BBA tror jeg mest sannsynlig er det samme som den norske økonomi og administrasjon. Så du trenger ikke nødvendigvis å ta TOEFL om du velger den norske varianten. Ellers finner du TOEFL testdatoer på ETS' sin hjemmeside. Det er også der du bestiller time for test. Testen holdes i Drammen. Jeg ville valgt BBA/"øk. & adm." pga dens allsidighet. Også får jeg heller supplere med enkeltfag senere hvis det er behov for det. Jeg ville også kanskje vurdert BBA i finans (ikke nødvendigvis på BI), men syns øk & adm er det beste. Det spørs hva du har tenkt å bruke utdanningen til senere i bunn og grunn. Hva vil du bli? Hva vil du jobbe med osv. Endret 30. mai 2010 av morningstar665 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du velger den linja med de fagene som frister mest og tenker ikke på hva som ser best ut etc. Folk som ansetter anbefaler alltid detet fordi det fører som oftest til bedre trivsel som igjen fører til bedre karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå