Gå til innhold

Nesa mi! :)

adawen

Anbefalte innlegg

Hihi.. bare herser med deg, Randi ;)

ååå!! doh!!! :wink: tida går så seeeeint.. *whine* hvordan føles nesa i dag?

jeg har egentlig alltid hatt lyst på sånn selv.. men jeg er litt redd for eventuelle smerter :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

puff. septum er langt fra den verste piercingen du kan ta.

kommer litt an på nesen din, dog. de fleste har en slags hud-membran litt oppe i nesetippen, et område uten brusk. har du en sånn, vil ikke piercingen gjøre særlig vondt. har du ikke en sånn membran, må piercingen settes gjennom brusk.. noe som er litt verre. :)

Lenke til kommentar

Jeg støtter deg 100% jeg fondus. Man skal si det man mener og ikke noe annet. Motparten for bestemme om hanhun er fornøyd med det svaret. Jeg synes ikke det skal være verdt og lyve for og si at man er enig med noe man egentlig ikke er enig i.

Men det er viktig og respektere det selv om man ikke er enig i hva den personen gjør. Vi har feks noen SmithsVenner personer i klassen vår og jeg er uenig i hva de tror og gjør ,men jeg respekterer det. Var btw de som lånte oss utstyret og banen i paintballkampen idag.

Og alle jeg kjenner i SmithsVenner har minst 3unger og det som er vanlig er omkring 6unger (hvis jeg ikke tar feil). Jeg synes at 6unger er litt drøyt, men hvis de tror at det er bra så får de gjøre det. Alt jeg kan gjøre er og respektere det. Vi har hatt evig mange diskusjoner i klassen angående det at de ikke kan se på damer før de er 18 (han jeg snakker om er 1år mindre en oss andre) og de pleier og gifte seg når de er 20 og slike ting. Og de finner somregel personer ifra menigheten. Jeg mener det er på grensen til Inavl, men hvem bryr seg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei jeg vet... Angrer på att jeg hadde i spiken når jeg tok "hølet", for jeg har nesten (unnskyld språk valget) neger lepper... Som hovna opp no jævlig, du så nesten ikke spiken... ævv...

Men den er jo mye kulere enn kule da :D

Fikk lyst, skikkelig lyst til å ta septum jeg å!!! med sånn som Psilocybe hivde opp bilde av :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal ALDRI pierce meg...  :roll:

tror du ikke vi gir en god eff i det?

jeg skal aldri bli lege, men jeg går da ikke inn på diverse lege-forum og sier ifra.

jeg burde nesten begynne å snekre sammen den :riste på hodet og sukke litt over hvor hjerneskadde enkelte ungdommer nu til dags er:-smileyen min.

Lenke til kommentar
jeg burde nesten begynne å snekre sammen den :riste på hodet og sukke litt over hvor hjerneskadde enkelte ungdommer nu til dags er:-smileyen min.

Oooh! Neat! Kan jeg bruke den da?! Du må jo bare lage! Store forventninger her nå. Verden kunne trengt en sånn! *klappe n stuff* :p

Lenke til kommentar

Oooh! Neat! Kan jeg bruke den da?! Du må jo bare lage! Store forventninger her nå. Verden kunne trengt en sånn! *klappe n stuff* :p

Vel, vi er da ikke så hjerneskadd da.

Men, lager du en slik smily psilocybe så har du med å legge den til forumet adawen :yes:

Lenke til kommentar

Vel, vi er da ikke så hjerneskadd da.

Tjah, jeg føler meg litt hjerneskadd til tider faktisk, veldig spennende feeling.. ;)

Men, lager du en slik smily psilocybe så har du med å legge den til forumet adawen :yes:

Jeg skal iallefall smiske ræva av meg for å få den implementert! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...