aldrimerforum Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvis en med voldsomt mange piercinger havner i slåsskamp, kan han ha en liten bakdel.. Og spesielt hvis det gjelder chickfight..? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kanskje du skulle prøve å få deg en dame? Så ikke ordentlig etter hva du skrev, men du har et poeng. Fikk et spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde dame og jeg hadde faktisk ikke noe svar. Har faktisk ikke savnet en dame på ganske lenge nå. Ble helt paff da jeg fikk spørsmålet jeg. Vi får se om det er mulig og treffe en fin dame i sommerferien, men hvis jeg kjenner terenget rett så er det ikke så enkelt og finne dame.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvis en med voldsomt mange piercinger havner i slåsskamp, kan han ha en liten bakdel.. bare idioter som slåss. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hadde tenkt å poste det samme men så tenkte eg at eg ikke skulle gjøre det så eg ikke ødlegger vennskapet mellom adawen og penta pga sjalusi. Nevnte jeg ikke at penta var søt? men hvis jeg kjenner terenget rett så er det ikke så enkelt og finne dame.. Du får ta det trikset du tok med hu jenta da: du løfta først vekter på 80kg så skulle du løfte hu, men greide det ikke? _det_ er sjekketriks jentene faller for det nei, er slem mot deg nå. du har mye bedre sjans for å få dame enn meg. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvorfor tror dere at det er så vanskelig å få seg dame? Det trodde jeg før jeg også, men så var jeg med noen venner på en fest og traff ei herlig jente! Er jo også litt flaks. Men ikke umulig! Og nei jeg er IKKE noe good looking greie. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Men ikke umulig! Og nei jeg er IKKE noe good looking greie. Du glemte en liten ting: sjarm Min sjarm: "hei sexy. bli med hjem og se på hovedkortet mitt, så kan vi kjøre noen benchmarktester mens vi puler?". CFD har iallefall muskler å vise bort... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 mine øyne er tøffere Nightvision Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Men ikke umulig! Og nei jeg er IKKE noe good looking greie. Du glemte en liten ting: sjarm Min sjarm: "hei sexy. bli med hjem og se på hovedkortet mitt, så kan vi kjøre noen benchmarktester mens vi puler?". CFD har iallefall muskler å vise bort... Litt mye data på deg kanskje?? Hadde også sånne tendenser hvor data så å si var livet, men klarte å løsrive meg en god del i noen mnd. Nå i det siste har jeg kjedet meg altfor mye og da tyr jeg lett til PC`n merker jeg. Mitt råd: Kom dere ut folkens! Det er herlig å se på mer enn den firkanta kassa vi kaller skjerm! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 CFD har iallefall muskler å vise bort... Nå må du ikke overdrive her. Så og si alle personene her borte klarer og løfte mer en meg.. Er liksom derfor jeg trenger daglig da. Problemet mitt er liksom det at damene vil være venner. Det er vell og bra det, men når det skjer hele tiden skulle du ønske at det for engangs skyld ville skje noe mer, men sånn er livet.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nevnte jeg ikke at penta var søt? Huff. Du kan ikke du! Penta er ikke søt, henne er heftig. Og det er det Handy og være.. (iflg damen selv da) Og jeg har prøvd og løfte en dame. Det er ikke noe lurt siden du ikke får noe særlig tak. Og hvis du ikke klarer det så er det total ydmykelse. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nevnte jeg ikke at penta var søt? Huff. Du kan ikke du! Penta er ikke søt, henne er heftig. Og det er det Handy og være.. (iflg damen selv da) Og jeg har prøvd og løfte en dame. Det er ikke noe lurt siden du ikke får noe særlig tak. Og hvis du ikke klarer det så er det total ydmykelse. jeg er handy! *ler* enkleste måte å løfte ei dame er å ta tak under knæra med ene armen og under armene med andre.. da tar dama automatisk tak rund halsen din i frykt for å falle ned, og du kan løpe avgårde med henne så mye du vil.. det er og den slueste måten, da det ikke er like enkelt å komme seg unna hvis du er dame.. typisk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ånei.. Og jeg ser for meg at du så absolutt vil vekk ifra Daniel når han prøver noe lignende? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ånei.. Og jeg ser for meg at du så absolutt vil vekk ifra Daniel når han prøver noe lignende? hehehe hvis han skulle finne på no liknene hadde det bare vært søtt :wink: :oops: *fnis* osv.. men.. hm.. jeg tror det er alltid positivt å bli løfta på av en nice hunk.. ja.. men egentlig er jeg ikke no fan av å bli bært rundt.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 :o daniel? htf is that? hehe! Tone sin NICE kamerat som jeg prøver å lure til meg :wink: eller no! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 hehe! Tone sin NICE kamerat som jeg prøver å lure til meg :wink: eller no! Vet ikke helt hvem som prøver å lurer hvem her egentlig.. menneh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jaja da gir eg deg opp. Penta du vet ikke ka du gikk glipp av Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hehe! Tone sin NICE kamerat som jeg prøver å lure til meg :wink: eller no! Vet ikke helt hvem som prøver å lurer hvem her egentlig.. menneh hva! noe du ikke forteller meg her? hmm?? :o Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hihi.. bare herser med deg, Randi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå