Gå til innhold

Nesa mi! :)

adawen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke fått noe svar på den forrige posten min ,men for at dere skal forstå mitt poeng:

Hvis jeg ville ha kommet til noen damer som knapt vet hva en PC er og bare bruker jippi.no og MSN og sagt at jeg har sittet i 20timer sammenhengende og spilt CS og lastet ned ting og slike ting så ville jeg nok ikke de vært så begeistret.

Det er liksom det som er pointet mitt. Det er en liten del av det norske folk som vil gjøre slike ting med segselv og jeg er definitivt ikke en av dem. Og når personer sier at dem ikke ville ha gjort det selv så er jo ikke det så rart? Da er de IKKE del av den gruppen som liker slike ting. Jeg ser ikke noe galt i det , men etter at jeg har lest igjennom postene engang så skjønner jeg at man fort kan få en slik "alle mot 1" følelse. Det var iallefall ikke meningen min og jeg beklager hvis jeg har gjort at du har fått en psykisk knekk pga av det jeg skrev, men alle personer har jo forskjellige meninger om det meste.

Lenke til kommentar

Kjære CFD,

Jeg har bedre selvtillit enn som så. Jeg lar meg overhode ikke påvirke av ting folk måtte finne på å uttale seg om på et forum.

For det første: Dere (med unntak) kjenner ikke meg, så dere kan si hva dere vil, for det er sansynligvis bullocks uansett :)

For det andre: ..nå har jeg glemt hva jeg skulle skrive, men det var sansyligvis ikke så viktig.

Anyways - folk har forskjellig smak, takk Gudene for det. Og min smak involverer tattooveringer og piercinger. Så kan folk egentlig synes akkurat hva de vil om den saken.

Tydligvis et tema som skaper debatt/ellerno dette her.. morro.. :p

Nå har jeg skrevet nok vas!

Lenke til kommentar
Okda. 3stk, men du ser vell poenget mitt?

De fleste gjør vel det og det er sant som du sier at alle har hver sin mening om ting og tang.

Jeg sa min mening om ringen til adawen og håper heller ikke at hun tok det ille opp. Håper hun er som meg og gir blanke F*** i hva andre mener. Men samtidig så er det litt gøy å vite hva dem mener. Hehe, litt innviklet men de fleste skjønner vel hva jeg mener. :yes:

Hvordan hadde ting blitt hvis andre skulle styrt livene våres?! *grøss*

Lenke til kommentar

Har snakket litt med penta om dette (tror jeg) og jeg har funnet ut at det er vanskelig og være dame hvis man er av det motsatte kjønn. Desverre :( Det er så mange ting angående en kvinne sin seksualitet jeg sågjerne skulle ha visst.

Lenke til kommentar

Når man har et Webcam må man bruke det da! Jeg har tatt endel bilder av ting som ikke egner seg på forumet også, men dere får nok heldigvis ikke se hva slags bilder jeg snakker om.

Tok btw bilder om dette igår (Ikke tatt et eneste bilde idag):

Bilde av Brukt Snus

Bilde av meg som Snuser

Ta bilde av tennene mine

Bilde som viser ganen min.

og andre bilder av mye annet rart.

Men det er morsomt og ta bilder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...