Gå til innhold

Nesa mi! :)

adawen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Narrowminded people ass.. En piercing er jo et smykke som er med på å identifisere en som person.. :)

Men såklart, folk har forskjellig smak.. Alt jeg krever er at folk har like mye respekt for meg til tross for metallet. Tone er fortsatt Tone, selv om jeg har tattoos og piercinger lissom. ;)

Lenke til kommentar

Folk har forskjellig smertegrense såklart. Jeg syns ikke det er spesielt vondt.. Noen piercinger er overasskende lite vonde til og med. Ble sjokkert over den jeg tok i nesa.. den var totalt smertefri.. syns det er litt snodig.

Lenke til kommentar

Var en jeg kjente før som hadde det. Måtte ta teip over øret når han skulle være med på en fotballkamp. Har aldri hatt noe slikt på meg, og det er mitt valg.

psilocybe:

Det er seff ditt valg, og jeg skal ikke fraråde deg mot og gjøre det. Du jobber med det så du har kanskje litt mer greie på det enn det jeg har, men jeg synes det er bortkastet og kjøpe og få en operasjon (som koster penger) for og pierce seg. En tatoering er liksom noe annet, men det er noe jeg ikke gidder og bruke penger på.

Lenke til kommentar

Selv kunne jeg aldri tenkt meg å tatt piercing, men en tatoveringer (ikke så altfor svær) kan det hende jeg skal ta snart.

Bare sånn får å kommentere piercingen til adawen, så vil jeg si at utifra det bildet passer du ikke til å ha piercing (blir sikkert helt annerledes i real life). :shrug:

Det beste piercingen jeg kan se på jenter er i navelen, og da gjerne lyseblå :yes:

Lenke til kommentar

Enig med CFD og TorgeirS her. Damer skal ha ring i øret men det holder. Sitter på bussen om morgenen med noen jenter og de snakker om å pierce navelen o.l. (en av de som gjorde det og da skal plutselig ALLE ha) og kan ikke helt forstå hva som er så tøft med det.

MO: Piercing sux (men respekterer at andre har andre meninger enn meg).

Lenke til kommentar

hm.. jeg vil tro det er noe kjipt å komme på dette forumet, glad og lykkelig med en ny ting..

alt folk gjør er å kritisere og whine og hvor teit og styg tingen er.. makan! sjerpings! selv om man ikke liker en ting så er det andre som gjør det! har man ikke no positivt å si så kan man heller la være synes jeg, i alle fall i denne sammenhengen når det går på utseendet til en person.

hadde vært anderledes om det var en film liksom. dessuten så har vi allerede en tråd hvor dere kan whine om at dere ikke liker bodyart på den måten. whine der i stedet.. denne handler om nesa til Tone, ikke hvorvidt dere synes piercing eller tattoer er nice eller ikke.

back on track: nesa di rocker tone! nesten så jeg gleder meg til å se irl=D

Lenke til kommentar

Sorry da. men man må jo få lov og si sin mening da? Det er jo en grunn til at de fleste ikke har piercing. Det er fordi det en liten del av befolkningen som gjør det og da synes jeg ikke at det er noe galt i og si at det ikke er noe for meg.

Og en person er en person uansett hva man har gjort med kroppen sin. Man blir jo behandlet med like mye respekt. Iallefall ifra min og garantert mange andres side.

Lenke til kommentar
! selv om man ikke liker en ting så er det andre som gjør det! har man ikke no positivt å si så kan man heller la være synes jeg, denne handler om nesa til Tone, ikke hvorvidt dere synes piercing eller tattoer er nice eller ikke.

Story of hw.no. Bare se på hver gang noen skriver om trance eller noe så kommer det idioter som skal si ka de mener om sjangeren. jaja ka kan man gjøre med det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...