NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Har just blitt ferdig med å se siste episode i sesong 4 av Psych (som forresten var helt sinnsykt bra!), og leter etter en ny serie å se på. Den må være morsom, det er det jeg legger mest vekt på! Kan liste opp noen serier jeg har sett, så dere slipper å foreslå de, men glemmer sikkert noen. Anyways: Psych The big bang theory Friends According to Jim Scrubs That 70's show Entourage Everybody loves Raymond Gary unmarried How i met your mother Joey King of Queens Malcolm in the middle Manshow Nitro Circus Two and a half men Dere ser altså hvilken sjanger jeg liker, klarer ikke se på noe som ikke er morsomt.. Noen forslag? Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Arrested Development og Community bør falle i smak. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Om du ikke har sett Weeds, så anbefaler jeg den. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Lost gjorde mange hjemmeløs ser jeg... Må det være en up-to-date serie? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Its Always Sunny In Philadelphia! Jeg har sett en god del serier til nå, men jeg kan trykt si at det er den morsomste serien jeg har sett. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Er en fordel om de er litt uptodate ja.. Skal sjekke ut tipsene i mårra, kom gjerne med flere Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Dexter is awesome! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Om du ikke har sett Weeds, så anbefaler jeg den. Har sett litt på det, ikke helt i min gate. Dexter is awesome! Kult det, men blir for lite humor i det syns jeg :\ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Om du vil ha noe som ligner på Nitro Circus, så vil jeg anbefale Dirty Sanchez. Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 La nettop merke til at du ikke hade House MD, En av de beste seriene jeg har sett, Alle er sett på tv + alle på pcen, noe av det beste du finner Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Chuck da ? Støtter denne, Chuck er utrolig bra! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 The IT Crowd og The Inbetweeners er 2 serier du bør ta deg tid til så se , 2 gode britiske serier Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=t9kvugJkLB4&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 The Office UK (og US) Chuck South Park Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Tegnefilm er NoGo, klarer ikke se på det over tid, kun enkeltepisoder i ny og ne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Tegnefilm er NoGo, klarer ikke se på det over tid, kun enkeltepisoder i ny og ne.. South Park er ikke en tegneserie, men animasjonsserie Men som sagt så vil jeg anbefale deg The Office. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Arrested Development, Chuck, It's Always Sunny in Philidelfia og kanskje også Modern Family? Tror du vil like de Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Anbefaler sterkt Californication, og Modern Family. Begge to hysterisk morsomme. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Tegnefilm er NoGo, klarer ikke se på det over tid, kun enkeltepisoder i ny og ne.. South Park er ikke en tegneserie, men animasjonsserie Tenkte på det rett etter jeg posta, men tenkte at dere skjønte hva jeg mente, så gadd ikke redigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå