arzenal Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skal ha nytt hjemmenetverk, men vet ikke hvor raskt/bra nett jeg bør velge... spiller WOW og pleier å ha flere pc-er til nettverket samtidig. Hvilken hastighet bør jeg ha? arrangerer ofte Lan osv, så jeg bør ha nett som klarer flere maskiner uten at d bler dårlig. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kva spør du eigentleg om her? Skal du oppgradere/kjøpe nytt utstyr til lokalnettet ditt (switch, trådlaus ruter o.l.), eller skal du skaffe deg ein ny internettforbindelse og lurar på kva du treng? Omtrent alle switchar du får tak i i dag taklar fleire maskiner som skal spele med kvarandre heilt fint. Er det derimot internettforbindelse det er snakk om er det noko anna. Då bør du fortelje meir om kva for alternativ du har (DSL/fiber/kabel-TV), og prisklasse du kan tenke deg. Lenke til kommentar
arzenal Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Kva spør du eigentleg om her? Skal du oppgradere/kjøpe nytt utstyr til lokalnettet ditt (switch, trådlaus ruter o.l.), eller skal du skaffe deg ein ny internettforbindelse og lurar på kva du treng? Omtrent alle switchar du får tak i i dag taklar fleire maskiner som skal spele med kvarandre heilt fint. Er det derimot internettforbindelse det er snakk om er det noko anna. Då bør du fortelje meir om kva for alternativ du har (DSL/fiber/kabel-TV), og prisklasse du kan tenke deg. Det er hvor raskt internett jeg trenger ( internettforbindelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå