Hellslayer Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Windows xp klarer ikke og loade driverne til mitt skjermkort, jeg har installert de nyeste jeg har (44.03) flere ganger! Hver gang kommer denne meldingen opp (etter installasjon): Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Noen som vet hva som kan være galt? ps: Har akkuratt installert winxp! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Har prøvd 30.82 og 40.41 men det funker heller ikke Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Bruker 40.19 nVidia drivere og har aldri hatt krasj :wink: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har du avinstalert driverne fullstendig før du legger inn nye da? Hvis det ligger igjen noe fra de gamle driverne kan det skape problemer! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Men det jeg lurer på er hva som er galt? pc'en fungerte fint i går men i dag så "måtte" jeg formatere og reinstallere xp og da fungerer det plutselig ikke lenger.. Jeg har liksom gjort dette 3 ganger før med samme opsettet uten noen problemer... hva er det som er så anderledes denne gangen? Hvorfor vil ikke 3d kortet fungerere denne gangen liksom? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Har avinstallert gjennom devise manager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå