Gå til innhold

Er xboxen NY? Er det forskjelle på original "warranty void"-sticker fra fabrikk og refurbished?


NgZ

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har kjøpt en x360 (arcade) fra en nettbutikk som en del av en bundle med en 20GB harddisk. Først la jeg merke til at harddisken hadde et hvitt "refurbished"-klistremerke under. Så da tenkte jeg at jeg fikk sende dem en mail og høre hva de vil gjøre med det.

 

Samtidig begynte jeg å lure på om konsollen også var refurbished. Den har dette klistremerket under frontplaten: FFXGv.jpg

 

Jeg trodde alle fabrikknye konsoller hadde et merke der det tydelig stod "Warranty void if removed" elns. Litt googling tyder på at klistremerket jeg har er et de setter på når de har reparert et produkt.

 

Men er det noen som vet dette sikkert, eller vet om andre måter å finne på om selve konsollen er ny? :)

 

red: Merket jeg har tatt bilde av var under frontplaten. På baksiden var det ikke noe merke.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det er vanlig praksis å opplyse om at en konsoll som er resirkulert ut i markedet skal ha en spesiell opplysning om det. De bytter jo div. innhold for å fornye den uansett.

 

Kjenner ikke klistremerket da jeg ikke har repaert min konsoll ennå. Jeg har ingen slike merker på min Super Elite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...