Rune S. Olsen Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Er en kompisgjeng på 4 som lufta ideen om birkebeineren på tandem. Mangler egentlig bare sykkel til en ok penge Så da er spørsmålet: er det å oppdrive tandemsykkel med plass til 4? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg vet det finnes men tror det kan bli vanskelig med Birken siden du bør ha terreng sykkel. En annen ting er prisen som jeg tror ikke blir lav. En vanlig tandem er en del dyrere enn en sykkel og en for 4 må koste mer. Hva skal en bruke det til etterpå? Ikke helt enkelt om en får fatt i en eller får noen til å bygge den Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Vil nok tru at det er litt vanskelig å få tak i. Vi har selv en tandemsykkel med 2 seter, og den koster ca 30 lapper, så vil tru at en med 2 seter ekstra vil bli ganske så dyrt. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Kanskje mere morro med å ta landeveisritt med 4 stk på en sykkel. Ser ut som det er litt vanskelig å få tak i tandemsykkel med plass til 4, men hva med 2 stk tandem med 2 "lag"? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Kanskje litt dumt på Birkebeineren? Han jeg kjøpte sykkelen min av hadde selv bygd en "landeveis-tandem". Den var utrolig rå. Så å bygge selv bør jo være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå