alex100 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jeg skal kjøpe meg WaterChill (komplett sett. CPU) og WaterChill VGA. jeg har fått bekreftet at disse passer i lag og passer til min CPU. men det jeg lurer på er om VGA kjølingsenheten passer på mitt Sapphire Radeon 9700 np? takker for alle svar... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 viss den passer... hva kan jeg bruke for å kjøle rammen på skjermkortet? Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 du kan jo bruke kjøleribber med termisk lim (for eksempel Arctic Alumina Thermal Adhesive fra www.microplex.no) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 du kan jo bruke kjøleribber med termisk lim (for eksempel Arctic Alumina Thermal Adhesive fra www.microplex.no) så det vil kjøle bedre enn ingen ting? hvilke kjøleribber skal jeg bruke? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 I følge Asetek skal den passe..... WaterChill VGA cooler block supporting Nvidia/Gforce and ATI/Radeon AGP cards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå