sierra93 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Da virker det en stor takk til din viten Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ble litt nyskjerrig her, er det samme fremgangsmåte ved en eventuell levelhack? Og blir man ikke banna av gjøre sånt? Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det stemmer Rairai. Du trenger Playerstats Editor for å velge level/unlocke challenges, våpner, osv. Men ellers så funker det på samme måte. Og nei, du blir ikke VAC-bannet. Lenke til kommentar
johhes94 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei guttungen har sitti og trøkt på pc mens jeg spiste jeg har level 70 da jeg skulle spille etterpå igjen var jeg nede i 1 ser ut til at han har resetta pristigen min Noen som vet hvordan jeg får den tilbake igjen litt kjedelig og begynne på nytt,har alle emblemer men ikke våpen Takker for svar Når du har komme opp i 70, kan du velg å begynn på nytt, de e ikke de du kanskje har gjort? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Jo det er det som har skjedd her Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Har et spørsmål til er det noen måte jeg kan lagre innstillinger på så jeg slipper og lage nye våpen hver gang jeg logger på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå