patbak Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Endret 29. mai 2010 av patbak Lenke til kommentar
patbak Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 den står inne på bil å det er feil. jeg vet ikke åssen man bytter til motor sport. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 og bytte clutch er veldig lett. har gjort det på en cr 125 selv. tok 30min. ta av dekselet på den siden clutchen er. og ta ut clutch lammelene og sett in nye, og skru på igjen. husk og bytte pakning.. Lenke til kommentar
Junobruno Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvis du vil la vær å bytte olje kan du legge den på siden og..., husk å smør inn platene litt med olje før du setter de inn ( noen mener også du skal oljebade de i opp til en dag ) Lenke til kommentar
patbak Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 takk for svar. men jeg trenger vel ikke å bytte pakninger så lenge den akkuratt har vert på overhaling å er det bare å sette dem rett inn det er vell ingen spesiel måte man må gjøre det på? Lenke til kommentar
patbak Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 tusen takk for den den hjalp meg bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå