ChuckBass^ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Heisann. Søstra mi ble konfirmert idag, og skal kjøpe seg en bærbar pc. Men vet ikke hvilken - så hun trenger hjelp med å velge en. Hun skal bruke pcen til dette: MSN, facebook, og alt dette + skolearbeid. Så hun trenger ikke en pc med så utrolig mye utstyr, som f.eks sykt skjermkort, utrolig bra prosessor osv. (Dere har mere peiling enn meg) Men det er en case, og det er at pcen må være fra Siba, dette pga av at fattern har rabatter osv der. Så vil gjerne at dere linker til en pc fra den sida. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Trenger litt mer info. Pris? Hvilket merke ønskes? Maks skjermstørelse? Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Pris: opp til 7000kr Merke: Ikke så viktig, men i og med at jeg har en HP selv, og den blir ufattelig varm, vil jeg ikke at hu skal kjøpe seg det. Maks skjermstørrelse: 17. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det med HPen din sier ikke noe om at andre HPer er dårlig, kommer ann på modell. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det med HPen din sier ikke noe om at andre HPer er dårlig, kommer ann på modell. HP er kjent for å gå varm... Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det med HPen din sier ikke noe om at andre HPer er dårlig, kommer ann på modell. HP er kjent for å gå varm... åja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå