Gå til innhold

hjelp. må jeeg oppdatere sr2 ? (14 timer ventetid)

Anbefalte innlegg

hei. kjøpte Saints Row 2 idag og fik endelig instalert det gjennom steam etter mange timer(var mye trafikk. så fikk ikke begynt:/)

når jeg skal oppdatere spillet står det at det tar 14 timer. da spørr jeg. MÅ jeg oppdatere? er jo laterlig å måtte vente 14 timer før jeg kan spille :(

:)

Endret av D02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problem med Supreme Commander 2, bortsett fra at patchen ikke fungerte! Til dags dato har jeg ennå ikke klart å spille det.

DO2: Du kan prøve et lite triks. Først gå inn på Properties til spillet og velg at det ikke skal oppdatere seg automatisk og at det ikke trenger å holde seg oppdatert. Om det ikke fungerer (og det gjør det neppe) kan du prøve å registrere det som et Non Steam-spill. Jeg har ikke Steam installert (og kommer aldri til å installere det igjen), men jeg mener det er en knapp nederst til venstre. Hvis ikke må du se litt rundt omkring. Den skal være lett å finne. Om du registrerer SR2 der vil du kunne spille det når du vil uten å patche. Du kan selvsagt ikke spille det i multiplayer på nettet før du patcher det, men det sier seg jo selv.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

np gir jeg opp. steam er overlastet og avbrøt nedlastingen. fysøren så irriterende. får prøve pånytt :mad:

edit: skal prøve det du sa vikingKylling :)

edit 2: er 170 KB/s bra?

Endret av D02
Lenke til kommentar

funker dit bra? er det best at det er høyt eller lavt? har hørt at jo høyere det er jo bedre. da må dit være ræva hvis mit er så tregt?

rett meg hvis jeg tar feil :)

edit: så den har gåt ned til 1.6 MB/s :tease::nei: og plutselig på 140 MB/s,.. veldig ustabilt :(

Endret av D02
Lenke til kommentar

funker dit bra? er det best at det er høyt eller lavt? har hørt at jo høyere det er jo bedre. da må dit være ræva hvis mit er så tregt?

edit: så den har gåt ned til 1.6 MB/s  :tease:  :nei: og plutselig på 140 MB/s,.. veldig ustabilt :(

140 MB/s, drøm videre  :p

Du mener nok 140 KB/s, husk på at 1 MB = 1000 KB. Kan garantere at du ikke laster ned med 140 MB/s ;)

Lenke til kommentar

edit: så den har gåt ned til 1.6 MB/s :tease::nei: og plutselig på 140 MB/s,.. veldig ustabilt :(

140 MB/s, drøm videre :p

Du mener nok 140 KB/s, husk på at 1 MB = 1000 KB. Kan garantere at du ikke laster ned med 140 MB/s ;)

. mente KB/s ja :)

Endret av D02
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...