ColaFreak Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg har akkurat kjøp og bygget min egen pc til 11,5 tusen så nå vil jeg se hvor varm prosessoren min er når jeg spiller osv, så jeg håper dere har noen forslag om noen programmer for og se hvor varm den er... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er flere programmer som kan brukes. Speedfan er min favoritt, men det er mest fordi det er gratis Everset er ikke gratis. Men det er fint å måle temperaturer med. Lenke til kommentar
wim Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Real Temp Core Temp Endret 30. mai 2010 av wim 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Real Temp Core Temp Det ser ikke ut som disse programmene kan logge temperaturen over tid. Husk at når man sitter å spiller (fullskjerm) så kan man som oftest ikke bytte til et annet windows-program for å se temperaturen NÅR man spiller. Dermed er både Speedfan of Everest bedre kandidater Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Speedfan er min favoritt, men det er mest fordi det er gratis Takk! Lenke til kommentar
wim Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Real Temp Core Temp Det ser ikke ut som disse programmene kan logge temperaturen over tid. Husk at når man sitter å spiller (fullskjerm) så kan man som oftest ikke bytte til et annet windows-program for å se temperaturen NÅR man spiller. Dermed er både Speedfan of Everest bedre kandidater De viser minimum og maksimum temperatur siden programmet har blitt startet / resatt i tillegg til den nåværende temperaturen Endret 30. mai 2010 av wim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå