PelleP Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Vi har hatt bredbånd fra neextgentel i lang tid, men vurderer nå å bytte til fiber fra lynet. Jeg er bare litt usikker på hvordan hjemmenettverket vil fungere. Vi har tre PC-er og jeg hadde tenkt å koble en vanlig switch til kabeluttaket, koble den ene pc-en dirkte til det og de andre via en trådløs ruter. Det må vel fungere? Hvordan blir det med sikkerheten. Det er jo brannvegg i ruteren fra nextgentel. Men brannmuren i Windows gir kanske tilstrekkelig beskyttelse? Lurer også på om det er noen som har noen erfaringer med lynet. Nextgentel har fungert prikkfritt i flere år. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 GÅ for fiber. Du vil ikke angre. Nettverket vil fungere som vanlig bak routeren. Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 GÅ for fiber. Du vil ikke angre. Nettverket vil fungere som vanlig bak routeren. Takk, det var det jeg trodde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå