darket Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tittet litt på forskjellige sider, men jeg finner ikke noen relativt billige barneseng løsninger. Størrelsen er vel 90x200, da jeg planlegger at han skal ha den en lang stund. Men kan også vurdere en 75x200, hvis prisen er vesentlig bedre.. Noen som har tips til god seng? Tenker å ha skuffeplass under, gjerne integrert i sengen. Har ikke mye kvadratmeter til ungen, så han ha få sengetøy+ under senga.. Ungen er forøvrig 2 år og noen mnd. Har en sengehest fra IKEA jeg planlegger å montere også. Alternativ jeg har kommet over koster over 4k fra de kjente butikkene, men kanskje jeg er blind? Ikke sett noen slike ting fra jysk, men der hadde de ihvertfall kanskje hatt en fornuftig pris.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er vel ikke akkurat noen barneseng lenger på de målene Jeg ville sett på IKEA både på så store, og litt mindre barnestørrelser. Barnesenger der kan du få til drøye tusenlappen inkludert alt på IKEA. Bare pass på målene på sengetøyet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå