ehs5 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Ja. Fikk meg en ny MacBook Pro her om dagen. Er fersk Mac-eier, men har brukt mye Mac til skolearbeid dette skolåret. 15", 2,53GHz og med en 500GB 7200RPM-harddisk. Helt fra aller første gang jeg skrudde den på, har det vært noe rart. Apple-logoen kommer opp og man ser den loader opp, så går den enten til en svart, hvit eller blå skjerm. Så skjer det ikke mer. Har ikke prøvd å vente sinnsykt lenge, men 5 minutter kanskje. Om jeg så holder inne av-knappen for å skru av, og skrur på igjen, går den på med en gang. Hver gang jeg skrur av pcen og lar den være i noen timer, skjer altså dette. Hva er galt her, hva kan jeg gjøre med det? Endret 29. mai 2010 av ehs5 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 1: Kjent triks er å resette PRAM og NVRAM hver gang det dukker opp problemer av denne art. 2: Har aldri hørt om denne feilen før, skulle jeg tippet ville jeg gått for at det er en komponent med alvorlige problemer. 3: Det er ingen grunn til å slå av Macen -- dvale holder lenge. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Prøvde å resette PRAM og NVRAM, det hjalp ikke. Jeg har også begynt å sette Macen i dvale, men akkurat det samme problemet oppstår da også. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå