Ronny#1 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Nytt noob-spørsmål Lasta ned MediaPortal men hvor er den? Hvordan installerer jeg programmet? (Jeg tenkte meg jo ikke om, og bare trykte ok>ok osv som i win :S) Steg for steg-instruks er toppers Endret 29. mai 2010 av Ronny#1 Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 MediaPortal er et Windows program, ikke et Linux program. Dog man kunne ha kjørt det igjennom Wine, men dette skal vitsnokk ikke fungere etter hva jeg fisket opp fra ubuntuforums. Det finnes alternativer til MediaPortal for Linux. Vet ikke helt hvordan av funksjonaliteten du trenger men til media-center løsning finnes blandt annet: XBMC og Boxee . Driver selv å bygger meg en media-center løsning og er ennå i tvil på hvilken av de to jeg skal gå for. Har ikke testet noen av selv, ettersom jeg ennå mangler et fungerende s-video skjermkort (gammel tv...). Om det er Tv funksjonaliteten du er ute etter kan du ta en titt på MythTV. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Om du bestemmer deg for hvilken løsning du gå for kan jeg sikkert assistere deg med å grave opp noen guider Eller du kan lete selv på google, søke ord som "Ubuntu" og "How to" hjelper deg lett til å finne lettfattelige guider på det meste. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Husk at Ubuntu programvaresenter er enklest Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Huff...snakker om å drite på draget. Vell...da må jeg i tenkeboksen her, ei lita stund. Takk for respons Lenke til kommentar
Croome Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 visste du ikke om ubuntu programvaresenter? Vel, det er din beste venn i Ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå