Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spruter virkelig så mye?

Gjest bamse15

Anbefalte innlegg

Gjest bamse15

Jeg har noen spørsmål, først vil jeg bare si at jeg er gutt på 15 år hvis det betyr noe.

Når jeg runker så kommer det kanskje 1 teskje ut, og ofte i tjuk form av sæd.

Men når jeg har sex, noen runker meg eller suger så kommer det 10x mer sæd ut, og ikke kun det. Det spruter, ikke bare en gang, men ofte 5-10 sprut om gangen. Slik at det spruter engang, trekker hodet tilbake og spruter ennå engang. Kolosalt mye med sperm.

Et annen ting er at det det er umulig for meg å komme når jeg blir sugd eller runket, ofte har jeg blitt runket og sugd i 20-30 min uten å komme og ikke i nærheten engang. Hva kan det skyldes? har ofte hørt om folk som har kommet etter 2 min med runking.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg tror nok at det med sprutingen din, og hvor mye sæd du har er helt normalt. Jeg har opplevd både menn med minimale og ekstreme mengder.

Det med orgasmen skulle jeg i grunn likt å visst noe om selv (er jente jeg, da). Er dog sikkert helt normalt det også. Kanskje vi ikke slapper av nok? Nuvel, alt skal ikke være like lett oppnåelig.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å "slite" med og komme når en annen runker deg. Mange har det problemet at de runker seg selv best, og at muskedunderen deres derfor skyter best og hurtigst når det er de selv som fyrer av.

Angående hvor mange marinedykkere du sender ut, så er også dette helt normalt. I mitt tilfelle har jeg funnet ut at det kommer av at jeg som regel blir mer tent av selve bevisstheten om at det er ei jente som tilfredsstiller meg, men også fordi jeg har vært klar en stund allerede (via forspill f. eks), slik at flere dykkere har kunnet blitt satt i beredskap.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...