Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

MÅ snakke med han! Gjøre det nå eller vente?

Gjest Illi

Anbefalte innlegg

Har datet en gutt i 3 mnd! Har gått veldig opp og ned,hovdsaklig pga hans konsepter og kriterier for hva jeg skal være. Første daten snakket vi i 7 timer! Jeg syns vi hadde kjempegod kjemi og stemning! Etterpå da vi møttes innså at jeg likte han veeeeldig godt,og jeg ble sjenert,misforsto han noen ganger og ble nok FOR selvbevisst! Dette tok vi opp og jeg sa at det kun var pga at jeg likte han så godt! Etter det har vi både hatt det fantastisk og litt nedturer! Problemet er at han mener at vi ikke har en god nok kjemi! Han har hele tiden snakket om hvor pen jg er og at ham aldri før har datet noen så pene ( han er selv veldig kjekk,har topp utdannelse og kan få hvem han vil). Jeg syns sef dette er hyggelig å høre,men har sagt til han mange ganger at jeg gjerne vil bli sett på som noe mer enn dette også!! Hvis han ikke leter aktivt etter disse sidene,og heller ikke gjør meg trygg på at han kan like HELE meg,så blir det vanskelig for meg å åpne meg også (selv om jg på tross av han har klart det nokså bra) og det blir ikke god kjemi av sånt! Han virker ikke som å innrømme at kanskje han også har litt av skylda. Uansett forrige fredag var bi ute å spiste. Han snakket om eksen som han møtte på 17 mai,og om hva han skulle gjøre i helgen uten å inkludere meg i d hele tatt! Det skal sies at det har gått dårlig i det siste pga problemet over,men likevel... Jg ble lei meg og det resulterte i at jeg ble litt irritert. Han merket jo dette,og det endte med at han ba oss gå til parken og der sa han at han ikke ønsket å møtes mer! Jeg strigråt,og prøvde så godt jeg kunne å overtale,men det endte bare i beskyldninger mot han.Jeg spurte om han hadde bestemt seg,og han sa ja. Husker ikke alt! De 2glassene m vin jg hadde den kvelden gikk til hodet på meg,så lei meg var jeg!! Og d r litt flaut å tenke på nå! Jeg gråt og gråt og han holdt rundt meg! Neste dag pratet vi og alt jeg fikk fram da var at jeg ikke følte at vi kjenner hverandre godt nok til å trekke en slutning om at han ikke kan snakke med meg,og jeg sa at jeg respekterte hva han ville! Han ble nok litt overasket over at jg var såpass kald,og sa at han håpte å se meg på en fest av en felles kamerat av oss som skal være lør om 2uker! Jeg sa at jeg ikke visste om jeg ville gå,og da sa han at han kunne snakke med meg og gå sammen med meg hvis det var d at jeg ikke kjente så mange der!

Samtalen avsluttet med at jeg sa jeg håpte at vi kunne ha en god Tone HVIS vi møttes på festen,og det var det! Nå angrer jeg!!!! Jeg vil jo bare ha han! Ikke for enhver pris,men føler det er så mye misforståelser i bunnen!! Ikke minst føler JEG meg misforstått! Jeg føler ikke han har fått sett mine sider,da vi aldri gikk ut med andre,men kun oss to! Er vanskelig å bli godt kjent da! Samtidig så vet jeg at han hadde følelser for meg.

Jg skal på festen! Spm er om jg skal vente i 2uker,gå dit,ha det gøy og vise meg fra min beste side,og hvis vi snakker greit utover kvelden spørre om vi kan møtes en dag og bare

få snakket ut? Eller skal jeg kontakte han allerede nå til uken ! Eller blir d desperat ? Jeg vil jo ikke at han skal finne noen nye! Og jeg føler jeg MÅ snakke med han en siste gang! Da er det kanskje håp! Har det helt forferdelig for tiden! Kan dere si hva som blir mest taktisk riktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jg skal på festen! Spm er om jg skal vente i 2uker,gå dit,ha det gøy og vise meg fra min beste side,og hvis vi snakker greit utover kvelden spørre om vi kan møtes en dag og bare

Holder en liten finger på det alternativet.

Å dæven, har aldri ønsket avsnitt mer i mitt liv!

*snipp*

Det gjelder i denne tråden også ;P

Lenke til kommentar

Du SKAL vente. Gå på festen, se smashing ut, snakk masse med andre mennesker, ha det gøy og vær generelt en hyggelig, glad og selvsikker person. Jeg vet fryktelig godt hvordan du har det, og jeg lover deg at det ikke kommer noe godt ut av det hvis du tar kontakt med han nå.

Forøvrig er det aldri en veldig god idè å øse ut av følelsene dine og å snakke ting i hjel i starten av noe som kan bli et forhold. Det dreper mye spenning, og han har visst nøyaktig hvor han har hatt deg hele tiden. Where's the fun? ;)

Lenke til kommentar

Nei, var egentlig aldri meningen å vise så godt at jeg likte han! Samtidig som jeg ikke tror jeg hadde klart å skjule det heller for jeg LIKTE han virkelig!! Å virke litt kald og ettertenksom virker nok helt klart best! Men dette helst når det faktisk stemmer, og man er litt i tvil! Tror ikke det blir så lett å fake hva man føler. Sånt ser man-desverre da for min del! Ikke det at jeg har vært helt vill i forhold til han. Har vært moderat med mld og føler jeg har vært mot han som han har vært mot meg.Men ja.. sa til han ganske i starten at jeg likte han, og har nok vist dette implisitt også. som sagt det er vanskelig å skjule slike ting tror jeg..

Jeg har likt han på avstand en stund før vi gikk ut, så jeg var litt lenger i prosessen enn han.. Desverre

Uansett..hele situasjonen er såååå kip! Er så rart at jeg ikke har fått mld av han på over en uke. Er vel sånn det skal være når det "blir slutt":( det kipeste er at jeg vet han likte meg veldig godt. Og jeg VET at jeg ikke er sånn som det bildet han har av meg:( det er så vanskelig å bli misforstått. Jeg vil virkelig få han til å innse at han må gi dette en ordntlig sjanse til.. Men hva blir mest taktisk? Hvis jeg går på festen og har det gøy, skal jeg bare overse han litt da? eller skal jeg oppsøke han etterhvert ,(hvis ikke han gjør det med meg) ? Uff... SLIT!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...