Icedragon520 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei Driver å sikler på xbox nå siden final fantasy 13 har kommet ut til denne. Så da ser jeg på elite versionen pga 120gb hardisk. spørsmålet er da: kan jeg bruke xboxen til en gammel tv med scart/rbg inngang? Evnt koble den til denne pc skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347592 ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Du kan bruke både Scart og VGA med ein Xbox. DVI og for så vidt, men då må du ha ein overgang frå HDMI til DVI som i tillegg henter ut lyden, eventuelt ein AV-kabel til lyd. Med Scart vil du ikkje få HD-bilete, det vil du derimot få med VGA eller DVI. Endret 29. mai 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Du kan bruke både Scart og VGA med ein Xbox. DVI og for så vidt, men då må du ha ein overgang frå HDMI til DVI som i tillegg henter ut lyden, eventuelt ein AV-kabel til lyd. Med Scart vil du ikkje få HD-bilete, det vil du derimot få med VGA eller DVI. Takk Tror jeg har en overgang som du prater om fra et skjermkort til pc. Da blir det kanskje snart xbox på meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå