Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Nytt kabinett i HAF-serien til Coolermaster. HAF X . Ser veldig lovende ut, spør du meg, har selv HAF 922 og veldig fornøyd med det, men det jeg har savnet ser det ut som de har inkludert denne gang. http://www.youtube.com/watch?v=jLFbjR97moM&playnext_from=TL&videos=-G0f7Atcv_0&feature=sub Hva synes andre, noe og se fram til? Endret 30. mai 2010 av Slettet+3165 Emnetittel endret da original emnetittel brøt med forumets retningslinjer Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, X har en del forbedringer som f.eks. støvfilter, men liker ikke vindu på det. Ser jo ikke HK da Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er et eller annet jeg ikke liker med det, sidevinduet og toppen virker litt for utrprega, men det er nok konge kjøling i det Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Liker heller ikke HAF kabinettene, litt for mye kroker og kriker på en måte. Liker de mer stilrene jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Forsåvidt enig i det, er ganske voldsomme kabinett og det er ikke utseendet så akkuratt fikk meg til og kjøpe mitt, mer pga prisen i forhold til byggekvalitet, ideel størrelse og ytelse. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Et kabinett med det utseende kan skremme vekk et hvert kvinnfolk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Et kabinett med det utseende kan skremme vekk et hvert kvinnfolk! Hehe, "kånå" bryr seg i særs om mitt 922, så lenge det er stille XD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg skjønner ikke at det er den samme produsenten som har laget Stacker-kabinettene HAF-serien er rett og slett ikke fine å se på i det hele tatt, selv om de sikkert er veldig funksjonelle Endret 30. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Smak er nå smak sier nå jeg. Selv foretrekker jeg noen av HAF modellene deres. Liker at det er former på pcen og at den ikke er helt firkantet og helt rett på alle sider. Samme gjelder med Apple sine pcer som ahr mindre form enn et såpestykke. Men dette avhenger av personens mening og at ingen ting er riktig eller galt. Men ja de er funksjonelle som bare det. Får ikke bedre temperatur på luftkjøling i de fleste andre kabinetter. Men HAF X Syns jeg ikke var så utroligt fint som HAF 932 på utsiden men de har gjordt utrolig mange forbedringer på innsiden i forhold til den orginale. Men de skulle hatt muligheter for psu både oppe og nede. Mere former/linjer på usiden, muligheter for 4 120mm vifter i sidedøren og bunnen, minde vindu og med ruter som på forrige modellen, Fronten skulle være mer lik 932. Plusset på denne modellen er at du kan bytte kjøler uten og ta av hele hovedkortet. Men neste kabinettet de kommer med blir vel noe jeg kan foretrekke. For de kommer jo tros alt med noen gullkorn av noen kabinetter som er pene og har en overkommelig pris slik som HAF serien. Endret 30. mai 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ja, selvfølgelig har man forskjellig smak. Om alle hadde syntes det samme hadde det vært liten vits i å kalle dette forumet for "diskusjon.no", for da ville det ikke vært noen diskusjoner her Bra vi har forskjellige meninger! Endret 30. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Også er jo diskusjon et mer proffesjonelt forum. Hadde jeg skrevet noe lignende på et annet forum hadde jeg fått drittkasting etter meg. Slik som ene gangen jeg utalte meg og en 30 åring satt og skrev sprøyt og kritiserte meg på alle tenkelige måter uten noen noen spesiel mening, og holdt på i en hel uke. Og nettop derfor er jeg glad for og ha funnet diskusjon.no. Men en ting jeg liker med kabinettet er alle de ekstra tingene som følger med som bracket til 2.5 ssd. Det må man jo vanligvis kjøpe utenom når man kjøper andre kabinettmerker. Endret 30. mai 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ja, diskusjon.no er en skikkelig gullgruve! De nederste 5,25"-brønnene til SSD/HDD minner en del om de i 800D, bortsett fra at de er laget på en enklere måte. Endret 30. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå