spetwols Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei. Har hatt spotify en stund nå. All den musikken jeg har fokusert på har jeg lagt i samme mappe. Top 5 artiser har jeg egen playlist for. Så i den ene palylista har jeg alt mulig egentlig. Rundt 1000 låter. Det er alt fra klassisk til progressive metal og jazz, pop osv. Så det er veldig tung vindt og ha all musikken med alle forkjellig sjangre i en playlist. Så jeg lurte på noen tips til hvordan organisere dette best ? Om jeg skal sortere etter sjanger så blir det jo sikkert opptil 30 playlist og det er jo i overkant. Kunne også organisert etter årstall, men da får jeg jo litt samme problem. Takk for hjelp Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ograniserer etter band Takk for svar, men nå har jeg nok rundt 150 forkjellige artister, så det blir i meste lage med playlists da.. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Personlig har jeg playlister etter sjangre, ting jeg skal høre på snart og forskjellige "diverse" playlists med noen favorittsanger. De med over 100 sanger kjøres selvsagt med Shuffle, så man slipper å høre igjennom hele diskografier. De mindre listene prøver jeg å fikse rekkefølgen på. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 ta det du liker best i en liste. "det beste av mine fav. band"-ish. Du kan jo også bruke: "rolig", "sommermusikk", "heavy shit", "gammalt", "nytt", "retro" osv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg har løst problemet med å ha all musikken jeg hører regelmessig på i et annet avspillingsprogram enn Spotify, feks Media Monkey. Også bruker jeg heller Spotify til å sjekke etter ny musikk, høre på artister jeg vanligvis ikke ville hørt på feks når jeg har besøk, vors etc. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for mange gode tips! Vurderer kansje og sortere i årstall, først hvertfall. Så kan jeg kansje lage noen sånne playlist som Anarkorken foreslo etterhvert. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Litt synd at man ikke kan lage flere playlist i en på en måte. Fordi da kunne jeg ha laga en med 60's, også etter sjangere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå