Gå til innhold

Beste måte og organisere musikken på i spotify ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt spotify en stund nå. All den musikken jeg har fokusert på har jeg lagt i samme mappe. Top 5 artiser har jeg egen playlist for.

Så i den ene palylista har jeg alt mulig egentlig. Rundt 1000 låter. Det er alt fra klassisk til progressive metal og jazz, pop osv. Så det er veldig tung vindt og ha all musikken med alle forkjellig sjangre i en playlist. Så jeg lurte på noen tips til hvordan organisere dette best ?

Om jeg skal sortere etter sjanger så blir det jo sikkert opptil 30 playlist og det er jo i overkant. Kunne også organisert etter årstall, men da får jeg jo litt samme problem.

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg playlister etter sjangre, ting jeg skal høre på snart og forskjellige "diverse" playlists med noen favorittsanger.

De med over 100 sanger kjøres selvsagt med Shuffle, så man slipper å høre igjennom hele diskografier. De mindre listene prøver jeg å fikse rekkefølgen på.

Lenke til kommentar

Jeg har løst problemet med å ha all musikken jeg hører regelmessig på i et annet avspillingsprogram enn Spotify, feks Media Monkey. Også bruker jeg heller Spotify til å sjekke etter ny musikk, høre på artister jeg vanligvis ikke ville hørt på feks når jeg har besøk, vors etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...