Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i rygg og muskler etter at jeg strakk meg.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kom inn hit via Google...(meget bra søkemotor, så var den reklamen gjort...lol)

Det jeg lurte på var: Jeg har nå i flere dager, over en uke, hatt skikkelig vondt i venstre side av ryggen, under skulderbladet, over skulderen og nedover i venstre arm. Det startet ved at jeg strakk meg en morgen, og det føltes som noe "revnet" der bak. Har nesten hele livet slitt med ryggen, så jeg vet hva slags smerter som er der. MEN, dette er ikke sånn. Dette er en smerte som varer hele dagen, jeg våkner om natten av den, sover dårlig, etc etc.

HAR vært hos lege, fikk der noe medisin som skulle hjelpe, noe det IKKE har gjort. Jeg er for tiden bosatt i Italia, og her har de ikke samme legeordning som i Norge, så jeg savner legene der..;-)

Så, noen som har et råd om hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Takker for rådet på forhånd.:-)

MVH Killerqueen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hurtig svar. Ja, jeg har prøvd "alt", men kanskje jeg skal teste om det hjelper med en slags varmemassasje? Har en sånn en som gir god massasje, + varme samtidig, men har ikke turt å prøve den. Kanskje jeg skal ta sjansen likevel....

Lenke til kommentar

Det høres ut som en muskelbrist ja. Jeg har selv dratt av en muskel som sitter mellom skulderbladet og ryggsøylen og det smalt som om noen fyrte av ett pistolskudd bak ryggen på meg, det tok mange besøk hos fysioterapaut for å få massert opp den kulen som antagelig var muskelen som da spente seg til en liten ball på den siden den fremdeles var festet.

Jeg anbefaler deg å bruke muskelen veldig lett slik at du får skikkelig blodgjennomstrømning i bruddet, da gror det fortere og du blir ikke stiv i muskelen.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Prøvde massasje igår, og fikk faktisk sove ca 6 timer i natt, for første gang siden forrige torsdag. Jeg bruker jo armen, men kjenner at det skal ikke mye til før det verker som fy. Men, det er blitt litt bedre. Nå er jeg heldig som kan slappe mye av, innimellom all husjobbing... :!: Men må jo si at jeg håper at jeg ALDRI opplever dette igjen, for det var IKKE moro.

Takk igjen til dere begge to.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...