Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Tok dette bildet i dag, liker stemningen i det.. ISO100 f 2/8 50mm 1/200sek Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Ville prøvet å få frem øynene litt mer.. litt mer "glans" liksom.. feks noe som dette.. sier ikke at dette er det perfekte men jeg liker øynene godt, og syns de bør fremheves.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for svar. Men jeg har ikke etterbehandlet dette bildet utover konverteringen til sorthvitt. Det jo fult mulig å gjøre øyene mere øyenfallende.. Men da har jeg manipulert dette bildet.. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes det lille man ser av hånden er forstyrrende. Ville sett mere av den. Nå så kan den nesten være hvasomhelst. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Takk for svar. Men jeg har ikke etterbehandlet dette bildet utover konverteringen til sorthvitt. Det jo fult mulig å gjøre øyene mere øyenfallende.. Men da har jeg manipulert dette bildet.. Du har og manipulert bildet ved å konvertere det til sort-hvitt. Edit: Ikke det at jeg nødvendigvis er enig/uenig i okasins jobb. Endret 30. mai 2010 av nbmofo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå