Gå til innhold

Hvilken av disse 2 pc-ene er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte også på at den med 2 disker kanskje kunne være ett bedre alternativ.

En ny 2,5" 500Gb 5400rpm disk koster 575kr på Komplett, også er det aspektet med større skjerm så det blir nok billigere totalt og gå for den store. Hvis man da ikke synes den blir for stor.

Lenke til kommentar

Åtte timer batteri på lefdalmodellen er nok bullshit. De to maskinene har helt lik hardware og begge har 6-cellers batteri, så batteritiden bør være veldig lik, og den er nok nærmere 2.5 timer enn 8 for begge to. Den viktigste forskjellen på de to maskinene er at den ene er 17" og den andre 15", pluss at 17-tommeren har mer lagringsplass og bedre oppløsning, samt er litt dyrere. Begge ser ut som greie kjøp.

Lenke til kommentar

3820TG er testet til å ha ca.286minutter ved kjøring på HD5470 kortet, fordelen ved disse modellene er jo at man kan bruke det integrerte Intel grafikkortet når man ikke trenger ytelsen på det dedikerte grafikkortet.

3820TG kjørte 390minutter på Intel kortet og man nok forvente noe lignende av 5820TG.

Lenke til kommentar

Jeg har selv en Timeline 4820 som jeg er ekstremt fornøyd med, uten tvil det beste PC kjøpet jeg noensinne har gjort - veldig veldig fornøyd!

Man kan velge å kjøre på Intel løsningen ved å trykke på 2 knapper - da får man ekstremt god batteritid og støynivå, ved bruk av ATI løsningen så er det riktig at man ikke får noe særlig mer enn 2,5t bruk.

Personlig så hadde jeg valgt 5820. Jeg bruker min 4820 til causal gaming (i ny og ne), spiller en del Starcraft 2 beta uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...