streethassle Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har akkurat kjøpt meg meg overnevnte telefon. Den ser ut til å ha 1.5 versjonen av Android og ikke prøvd å oppdatere ennå. Da jeg sjekket forbruket på faktura, ser at telefonen stadig har valgt å bruke Wap. 3G Gprs (eller hva det nå måtte kalles. Er veldig lite inne i disse begrepene:-) er derfor interessert i å slå av disse funksjonene slik at jeg ikke må betale for forbruk av datatrafikk. Jeg kan sikkert slette wap, men da fikk jeg beskjed fra netcom at heller ikke mms vil virke. Noen som vet? Takknemlig for svar. En annen ting jeg lurer på er om programmene avsluttes eller kjører i bakgrunnen ved å trykke på tilbaketasten. Har opplevd et program som jeg ikke fikk avsluttet, og heller ikke å at kjørte; lå og sperret for annen nedlasting. Hvis det er så at de bare kjører i bakgrunn vil jo også det ha betynding for det første problemet mitt. Rådet fra Netcom var å spørre i butikken der jeg jeg kjøpte tlf. Da jeg kjøpte telefonen ga selgeren klart uttrykk for at det var så mange modeller at han kunne ikke vite forskjellen på de. Redd det sier mer om vår hang til å kjøpe billig enn til å betale for service er jeg redd. Takknemlig for alle svar og gjetninger på mine prob. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Last ned og installer APNdroid på market. Har du den disablet kan du ikke få gprs kontakt. Aktiveres og deaktiveres med et trykk. Bruker en selv =) Lenke til kommentar
streethassle Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Last ned og installer APNdroid på market. Har du den disablet kan du ikke få gprs kontakt. Aktiveres og deaktiveres med et trykk. Bruker en selv =) Flott! Takk skal du ha! Har voldt meg en smule hodebry dette her :-) (Men litt morsomt med første android tlf også da.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå