salamishit Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 det rareste stedet jeg har våkna er vel på dassen kl 3 på natta haha. Pleier å gå i søvne Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sovna en times tid når jeg satt på dritern en gang Men gikk på sterke smertestillendes så jeg hadde en unnskyldning Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 "smarteste" plassen jeg har sovna er iallefall på betong gulv med en six-pack som hodepute.. Ellers var jeg så tapper at jeg sovna i en taxi hvor jeg var alene på vei fra oslo til moss, en gang klarte mine 190cm å snu seg i en seng med 80cm bredde (hode der beina var osv..) Og har selvfølelig tatt noen powernaps på dass hvor jeg jobber og i en del OP'er... Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Rareste plassen må være i bøttekottet på et hotell i Oslo sentrum.. Ble vekket når jeg hørte lyder ute i gangen, trodde det var vaskekona som begynnte å jobbe. Værste må være badet, når du er drita og sovner på bade med varmekabler, så har man veldig vondt i hodet når man våkner. Endret 8. juni 2010 av Morten1987 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 I sommerferien i fjor våknet jeg og en venn av meg opp i en skog etter en natt med litt av hvert og drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå