Sangesland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 har sovna på kino 2 ganger, både til simpsons the movie og sherlock holmes(2009). har sovna stående i militæret, var harde tider. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Stemmer det. Og du var i maskin Do you know me? :o har sovna stående i militæret, var harde tider. Hehe. Det er sykt fett å sovne stående. Har gjort det en gang eller to. De gangene har jeg følt meg i siiiiiinnsyk ubalanse akkurat når jeg våkna. Haha. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 har sovna på kino 2 ganger, både til simpsons the movie og sherlock holmes(2009). To så gode filmer? wat? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Som jeg kommer på i farta: Under nynorsk-eksamen på fredag. Satt der ganske comfy, var så og si ferdig, øynene lukket seg. Våknet noen minuter senere av en kompis på andre siden av bordet som dultet borti meg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vi skulle høre på et 30 min langt dikt i timen, før vi skulle jobbe med det. Jeg sov gjennom hele diktet jeg. Snorka gjorde jeg og Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sovna i colloseum mens vi så på Robin Hood. Ellers har jeg jo naturligvis sovnet hengende over rekkverket på terassen til en kompis Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sovnet i en engelsktime en gang, natten før hadde jeg tilbrakt på et fly, 2t søvn så rett på skolen med 6t tidsforskjell. Sovnet på en orkesterøvelse vi var på i Berlin, på skoletur, da sovna tilogmed den ene læreren. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Må vel være på marsh i militæret bare noen måneder siden. etter 2 dager uten søvn og mat, så endte jeg opp med og sovne når jeg marsjerte. havnet i en grøft første gangen, og de neste gangene fulgte helgviss resten av laget mitt med. så de slo meg istendfor. sovnet også under en telenor konsert med faren min. var litt ubehagelig når jeg gikk rett i golvet med et brakk under konserten. Ellers så har jeg vel sovnet de fleste rare plasser. la meg før på toalettet når jeg var liten for det var så varmt der. sovnet på do. osv Endret 30. mai 2010 av Heroes Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 På toalettet på jobben...Og på badegulvet hjemme. Ellers så har jeg vel overnattet på en del rare steder i fylla. Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 På tribuna foran Orange Scene på Roskilde-festivalen, under Pet Shop Boys. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Haha, under den konserten sov jeg og, bare litt lenger bak. Har sovet utenfor buss stasjon en november natt siden jeg ikke hadde spenn til taxi. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det har blitt påstått at jeg besvimte, men jeg holder en knapp på at jeg sovnet: fullt uniformert, med instrument i hånden, klar til avmars 17. mai i år:P Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I dusjen, og etter jeg våknet klarte jeg å ta intimsåpe i håret Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Under engelskeksamen. Satt i et klasserom med sikkert 40 ukjente. Helt bom stille. .. jeg snorket. FML. Kom en eksamensvakt bort og vekte meg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) I snø-fonda rett ved en parkeringplass. I en nedlagt/død maurtue tidlig på våren, det var ihvertfall ingen maur der. I kinosalen når jeg så "the ring". Det er vel de merkeligste tror jeg Endret 1. juni 2010 av aklla Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Drammen togstasjon natt til 17.Mai etter Drammenstreffet ble vukket av en tigger og Godset-Per Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 På IMAX-kinoen i London under Watchmen.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Full og naken nede i maskinrommet på et av de norske kystvakt-fartøyene. Våknet så til stummende mørke uten en fjerneste idé om hvor jeg var. Tok meg 20 minutter før jeg fant utgangen, og løp naken forbi menig spissemesse hvor det da selvfølgelig var lunsjtid. Er en ufattelig lang historie, så ikke spør. En gang når jeg får god tid, så skal jeg skrive den i novelleformat. Endret 7. juni 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tequilakveld endte opp med at jeg sovnet ute i en hage (Nabohagen til de som hadde vors) og jeg ikke visste hvor jeg var. Mobilen, lommebok og skoene var borte. Jeg begynte selvfølgelig å gå i motsatt retning av hvor festen hadde vært... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk sovnet i en vannpipe-bar/sted i Egypt, veldig behagelig stilling der man delvis sitter og ligger, og en lang dag gjorde at jeg tok kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå