Gå til innhold

Rareste stede du har sovnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sovnet i en engelsktime en gang, natten før hadde jeg tilbrakt på et fly, 2t søvn så rett på skolen med 6t tidsforskjell. Sovnet på en orkesterøvelse vi var på i Berlin, på skoletur, da sovna tilogmed den ene læreren.

Lenke til kommentar

Må vel være på marsh i militæret bare noen måneder siden. etter 2 dager uten søvn og mat, så endte jeg opp med og sovne når jeg marsjerte. havnet i en grøft første gangen, og de neste gangene fulgte helgviss resten av laget mitt med. så de slo meg istendfor.

sovnet også under en telenor konsert med faren min. var litt ubehagelig når jeg gikk rett i golvet med et brakk under konserten.

Ellers så har jeg vel sovnet de fleste rare plasser. la meg før på toalettet når jeg var liten for det var så varmt der. sovnet på do. osv

Endret av Heroes
Lenke til kommentar

I snø-fonda rett ved en parkeringplass.

I en nedlagt/død maurtue tidlig på våren, det var ihvertfall ingen maur der.

I kinosalen når jeg så "the ring".

Det er vel de merkeligste tror jeg :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Full og naken nede i maskinrommet på et av de norske kystvakt-fartøyene. Våknet så til stummende mørke uten en fjerneste idé om hvor jeg var. Tok meg 20 minutter før jeg fant utgangen, og løp naken forbi menig spissemesse hvor det da selvfølgelig var lunsjtid.

Er en ufattelig lang historie, så ikke spør. En gang når jeg får god tid, så skal jeg skrive den i novelleformat.

Endret av Abnegation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...