Carlgutt Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hvor er det rareste stede du har sovnet? Klarte å sovne i Begynnelsen av The killers konserten på Hove ifjor, jeg ble kastet ut av security siden jeg var "beruset mindreårig". Klarte å "snike" meg inn igjen da Endret 31. mai 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 stående mens jeg venta på grønn mann i et lyskryss. (3 døgn uten søvn ftw) forran en satans massiv subwoofer på et utested Lenke til kommentar
robolai Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har også sovna forran en svær høytaler, men den rareste plassen jeg har sovet var faktisk på gulvet på badet nå i natt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Under en båt. På ei strand. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 under senga xD veit ikke helt hvordan, fikk sjokk når jeg våkna Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 I trappa på vei opp til senga. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 En paviljong.(?) Sikkert litt ymse steder i fylla som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 På trampolina til naboen i regnvær. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dusjen kommer vel ganske høyt. Ellers har jeg våknet opp på badegulvet. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det må vel være bak spakene på en mobilkran. 2 ganger til og med. Var under NATO-øvelsen i 2009 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det må vel være bak spakene på en mobilkran. 2 ganger til og med. Var under NATO-øvelsen i 2009 Elegant! Var du i OVSKp? Det rareste stedet jeg har sovnet var bak rattet i en moving vehicle. Følte meg passe dum når jeg våkna, men det var heldigvis militært kjøretøy, uortodoks tidspunkt og snøfonn langs veien, så kombinert med griseflaks og en dyr regning fra Falken kom jeg fra det med kjøretøy og helse i behold. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Uten at det er helt fjernt, har jeg sovnet på kino. Var vel Wolfman som gikk. Fant den rett og slett innholdsløs, og klarte ikke å følge med. : P Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sovna av under den første militærøvelsen jeg var med på. Med maskingevær og liksomgranater knatrende rundt meg Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det må vel være bak spakene på en mobilkran. 2 ganger til og med. Var under NATO-øvelsen i 2009 Elegant! Var du i OVSKp? Det rareste stedet jeg har sovnet var bak rattet i en moving vehicle. Følte meg passe dum når jeg våkna, men det var heldigvis militært kjøretøy, uortodoks tidspunkt og snøfonn langs veien, så kombinert med griseflaks og en dyr regning fra Falken kom jeg fra det med kjøretøy og helse i behold. Stemmer det. Og du var i maskin Sovna også en gang rett ved siden av en sinnsykt bråkete bukserbåtmotor. Dog med dobbelt hørselsvern. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Sovnet på dassen (med dolokket nede) på Ski Storsenter. Herredassen som er ved Vinmonopolet altså. Satt på dassen med beina på søppelkassa. Våknet 3-4 timer senere eller noe sånt. Sovna også i badekaret med vann fra dusjhodet som sprutet rett i trynet på meg. Jeg drømte faktisk at jeg drukna. Endret 30. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 våkna mens jeg satt på doen en gang:S tror jeg gikk dit i søvne... Lenke til kommentar
juicetyven Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sovnet på dassen (med dolokket nede) på Ski Storsenter. Herredassen som er ved Vinmonopolet altså. Satt på dassen med beina på søppelkassa. Våknet 3-4 timer senere eller noe sånt. Sovna også i badekaret med vann fra dusjhodet som sprutet rett i trynet på meg. Jeg drømte faktisk at jeg drukna. vel utført å klare å sovne der inne, de dassene er jo skumle Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Rareste plassen jeg har sovnet er vell midt på golvet i en båt. Det er så morsomt å reise med danskebåten, ser folk sove på de rareste soveplassene man kan tenke seg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 vel utført å klare å sovne der inne, de dassene er jo skumle Jo takk, tror jeg hadde døgna eller noe sånt. Da jeg kom ut så var det rimelig fullt med folk der, pluss at jeg gikk rundt med liggemerker i trynet. Husker jeg ikke skjønte helt hvor jeg var da jeg våknet, hvite fliser over det hele og et så trangt rom. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 På Oslo Sentralbanestasjon, sittende på et hardt flisegulv mens jeg lente meg mot et rør festet i veggen som dyttet ubehagelig mot korsryggen. Jeg hadde vært på KISS-konsert kvelden før og hadde ikke sovet hele natta. Dette var i de tidlige morgentimer, og jeg sovnet på ti sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå