Gå til innhold

Rareste stede du har sovnet?

Anbefalte innlegg

Hvor er det rareste stede du har sovnet?

Klarte å sovne i Begynnelsen av The killers konserten på Hove ifjor, jeg ble kastet ut av security siden jeg var "beruset mindreårig". Klarte å "snike" meg inn igjen da :)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må vel være bak spakene på en mobilkran. 2 ganger til og med.

Var under NATO-øvelsen i 2009 ;)

Elegant! Var du i OVSKp?

Det rareste stedet jeg har sovnet var bak rattet i en moving vehicle. Følte meg passe dum når jeg våkna, men det var heldigvis militært kjøretøy, uortodoks tidspunkt og snøfonn langs veien, så kombinert med griseflaks og en dyr regning fra Falken kom jeg fra det med kjøretøy og helse i behold.

Lenke til kommentar

Det må vel være bak spakene på en mobilkran. 2 ganger til og med.

Var under NATO-øvelsen i 2009 ;)

Elegant! Var du i OVSKp?

Det rareste stedet jeg har sovnet var bak rattet i en moving vehicle. Følte meg passe dum når jeg våkna, men det var heldigvis militært kjøretøy, uortodoks tidspunkt og snøfonn langs veien, så kombinert med griseflaks og en dyr regning fra Falken kom jeg fra det med kjøretøy og helse i behold.

Stemmer det. Og du var i maskin :)

Sovna også en gang rett ved siden av en sinnsykt bråkete bukserbåtmotor. Dog med dobbelt hørselsvern.

Lenke til kommentar

Sovnet på dassen (med dolokket nede) på Ski Storsenter.

Herredassen som er ved Vinmonopolet altså. Satt på dassen med beina på søppelkassa. Våknet 3-4 timer senere eller noe sånt.

Sovna også i badekaret med vann fra dusjhodet som sprutet rett i trynet på meg. Jeg drømte faktisk at jeg drukna.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Sovnet på dassen (med dolokket nede) på Ski Storsenter.

Herredassen som er ved Vinmonopolet altså. Satt på dassen med beina på søppelkassa. Våknet 3-4 timer senere eller noe sånt.

Sovna også i badekaret med vann fra dusjhodet som sprutet rett i trynet på meg. Jeg drømte faktisk at jeg drukna.

vel utført å klare å sovne der inne, de dassene er jo skumle :p

Lenke til kommentar
vel utført å klare å sovne der inne, de dassene er jo skumle :p

Jo takk, tror jeg hadde døgna eller noe sånt. :wee:

Da jeg kom ut så var det rimelig fullt med folk der, pluss at jeg gikk rundt med liggemerker i trynet.

Husker jeg ikke skjønte helt hvor jeg var da jeg våknet, hvite fliser over det hele og et så trangt rom.

Lenke til kommentar

På Oslo Sentralbanestasjon, sittende på et hardt flisegulv mens jeg lente meg mot et rør festet i veggen som dyttet ubehagelig mot korsryggen. Jeg hadde vært på KISS-konsert kvelden før og hadde ikke sovet hele natta. Dette var i de tidlige morgentimer, og jeg sovnet på ti sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...