Loefthal Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Prøvd med noe så enkelt som slike? Det går jo dog mer på vibrasjoner/forplantning fra selve kabinettet, men det fikset HDD-duren min. Ellers kan du jo alltids skjære til noen små biter skumgummi/egnet materiale som du smetter mellom disken og holderen samtidig som du dropper skruene og heller bruker dobbeltsidig tape evt. borrelås for å feste diskene? Burde hjelpe ihvertfall Endret 9. september 2011 av Komakino 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 KJøpte de føttene, jeg. Tror det kan ha grei effekt. Men burde nok fikse noen mykere demping rundt harddiskene og. Foretrekker likevel å bruke skruene eller noe ordentlig oppheng, tror jeg. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Vet ikke om du får kjøpt de separat, men gummifestene fra Antec er 10x bedre enn de fra Fractal design. hadde et par til overs og det ble vesentlig bedre her =) Endret 9. september 2011 av magb Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har bestilt meg Fractal Design XL Black Pearl, kan vi ikke legge til denne på førstesiden også? Vil gjerne få høre litt erfaringer fra dette kabinettet også Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vet ikke om du får kjøpt de separat, men gummifestene fra Antec er 10x bedre enn de fra Fractal design. hadde et par til overs og det ble vesentlig bedre her =) Kjøpte med et par slike. Med dem har du jo fortsatt risikoen for at vibrasjonn forplanter eg gjennom skruen til mounting tray-et da, siden skruen er rett borti det. Men kan jo neste ike bli verre. Kjøpte også med meg noen sånne silion"skruer" for p montere vifter med, for jeg ødela delvis noen av de som fugte med. Noen av de washerne skal på PSU-en også, men derfra tror jeg nok det er viftestøyen som er vrst. Må få meg en stille PSU. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Spør sikkert dumt nå, men noen som kan forklare meg hvordan jeg skal feste ssden i dette kabinettet? har denne ssden: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639424 mvh Terje Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Borreloss hvor som helst i kabinettet eller i hdd holderen Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Borreloss hvor som helst i kabinettet eller i hdd holderen aha, så det er ikke noe "orginalt" feste? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du får jo kjøpt bracketer da 3.5" til 2.5" Men borrelås er jo billigere å du kan plassere SSDen hvor du vil Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg gaffateipet ssd-en i htpc-en min... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Funker fint det også Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For noen elendige forslag. Det er festehull til SSD i FDs festebrakketter til disker. 1 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For noen elendige forslag. Det er festehull til SSD i FDs festebrakketter til disker. Trodde også det, noe jeg ikke kan finne Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er nå det jeg gikk ut fra. Derfor jeg anbefaler borrelås eller andre lignende ting Lenke til kommentar
Toris Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Bygde maskin i helga, har ett problem og start knappen på kabinettet R3 fungerer ikke, hvorpå alt er montert riktig, montert en lik tidligere. Hva kan være problemet med dette? Klarer ikke å finne en årsak. Kan det være en feil med kabinettet? Endret 14. september 2011 av Serenity12 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er det kun knappen som ikke virker? Altså, maskinen fungerer fint når du slår på via. hovedkortet? Hvis du er sikker på at PWR-Ground er koblet til riktig skyldes det vel sannsynligvis et brudd i selve kabelen/koblingen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er nå det jeg gikk ut fra. Derfor jeg anbefaler borrelås eller andre lignende ting Hvorfor anbefaler du andre ting når det bare er å skru ssd rett inn i skuffen? Enklere blir det ikke. 2 Lenke til kommentar
Toris Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Alt fungerer knall fint, og kan starte uten problemer på hovedkort og alt av hardware fungerer. Virker som det bare er startknappen som ikke reagerer på noen måte. Litt irriterende, kan ikke være noe feil med monteringen etter hva jeg har sett. Har bare håpet det ikke er noe med kabinettet Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er nå det jeg gikk ut fra. Derfor jeg anbefaler borrelås eller andre lignende ting Hvorfor anbefaler du andre ting når det bare er å skru ssd rett inn i skuffen? Enklere blir det ikke. Pga du kan sette den hvor du vil i kabinettet da Å kanskje ikke alle har HDD rekka i kabinettet. Tatt den vekk for utseende skyld Men det er nå opp til hver enkel 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå er dette tråden for R2\R3 og harddisk racket er festet med pop nagler. Så hvorfor man ikke skulle montere SSDen i harddiskracket vet ikke jeg.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå