Gå til innhold

Fractal Design Define R2/R3 erfaringstråd

Anbefalte innlegg

Prøvd med noe så enkelt som slike? Det går jo dog mer på vibrasjoner/forplantning fra selve kabinettet, men det fikset HDD-duren min.

Ellers kan du jo alltids skjære til noen små biter skumgummi/egnet materiale som du smetter mellom disken og holderen samtidig som du dropper skruene og heller bruker dobbeltsidig tape evt. borrelås for å feste diskene? Burde hjelpe ihvertfall :)

Endret av Komakino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du får kjøpt de separat, men gummifestene fra Antec er 10x bedre enn de fra Fractal design. hadde et par til overs og det ble vesentlig bedre her =)

Kjøpte med et par slike. Med dem har du jo fortsatt risikoen for at vibrasjonn forplanter eg gjennom skruen til mounting tray-et da, siden skruen er rett borti det. Men kan jo neste ike bli verre.

Kjøpte også med meg noen sånne silion"skruer" for p montere vifter med, for jeg ødela delvis noen av de som fugte med.

Noen av de washerne skal på PSU-en også, men derfra tror jeg nok det er viftestøyen som er vrst. Må få meg en stille PSU.

Lenke til kommentar

Bygde maskin i helga, har ett problem og start knappen på kabinettet R3 fungerer ikke, hvorpå alt er montert riktig, montert en lik tidligere.

Hva kan være problemet med dette? Klarer ikke å finne en årsak. Kan det være en feil med kabinettet?

Endret av Serenity12
Lenke til kommentar

Alt fungerer knall fint, og kan starte uten problemer på hovedkort og alt av hardware fungerer. Virker som det bare er startknappen som ikke reagerer på noen måte. Litt irriterende, kan ikke være noe feil med monteringen etter hva jeg har sett. Har bare håpet det ikke er noe med kabinettet :)

Lenke til kommentar

Er nå det jeg gikk ut fra. Derfor jeg anbefaler borrelås eller andre lignende ting :)

Hvorfor anbefaler du andre ting når det bare er å skru ssd rett inn i skuffen? Enklere blir det ikke.

Core-3000-hdd-2.5.jpg

Pga du kan sette den hvor du vil i kabinettet da :) Å kanskje ikke alle har HDD rekka i kabinettet. Tatt den vekk for utseende skyld :)

Men det er nå opp til hver enkel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...