hrc3035 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Passet kortet, vurderer dette med 6970... Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 6970 er kortere en 5870 så det burde gå helt fint. 5870 er 10.75 inches og 6970 er 10.50. det er rundt 26 cm. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har et 6970 i mitt R3, og det passer bra; ) Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 er 6970 toppmodellen til amd akkurat nå? og vil de komme med noen kort som er større i nær fremtid? passer nvidia 580 i R3? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Dette bør du spørre om i skjermkort delen av forumet. Men, 6990 skal komme om ikke lenge! Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 passer nvidia 580 i R3? er vel et spørsmål angående R3 dette? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen måte å fjerne støvfilteret på? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er det noen måte å fjerne støvfilteret på? Klart det. Kan skrus av som alt annet? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 men du må vel skru ut viftene samtidig da? er ikke de skrudd fast i støvfilterne? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Stress å måtte begynne å skru å sånt bare for å fjerne rense filteret? Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Viftene er ikke skrudd fast i filteret, men selv drar jeg bare over filteret med en støvklut. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 foran på kabinettet er viftene skrudd fast i ramma til filterne....tror jeg da=) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Foran på kabinettet åpner jeg enkelt opp og støvsuger med et kostemunnstykke til støvsugeren. Filteret under til psu er avtagbart. Er enig at filterne kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har bestilt et R3 og så en fin case-mod. Noen som vet hvor enkelt det er å fjerne harddisk-bayen? Er ikke så keen på å skjære det ut tilfelle jeg ombestemmer meg, men til dags dato behøver jeg den ikke. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg vil ha vannkjøling med radiator i taket på kabinettet. Krav: CPU blokk Intel Socket 1156/1155 GPU blokk (AMD HD6870) Brikkesett (nødvendig?) Det er jo ganske god plass til en vanntank og pumpe i kabinettet om man justerer litt. Tanker og erfaringer her? Kan jeg f.eks kjøpe et ferdig sett fra et eller annet sted og kjøre på? Takk for svar! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har bestilt et R3 og så en fin case-mod. Noen som vet hvor enkelt det er å fjerne harddisk-bayen? Er ikke så keen på å skjære det ut tilfelle jeg ombestemmer meg, men til dags dato behøver jeg den ikke. Hvis du er heldig er det bare 4 pumpenagler som du kan bruke en drill å bore ut. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg lurer også på å justere eller fjerne hd bayen. Trenger ikke alle disse, men hadde vært fint med plass til en 3tb lagringsdisk. Kunne forsåvidt montert den med o-ringer i 5"25 brønnen. Eneste er at systemet skal få seg en ssd til OS og sånn, må ha plass til det Forøvrig har jeg bestemt meg for 2x140 rad i taket og montere ek dcp 4.0 pumpe og tank i bunnen av kabinettet. Skal ha kjøleblokker til gpu og cpu. Da tenker jeg riggen blir rimelig stille. Innvendinger eller forslag? Moro at denne tråden er aktiv Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vannkjøling i R3 må jo bli kos, men får du plass til radiatoren på innsiden av kabinettet eller må du legge den oppå? Fikk kabinettet mitt i dag og her er en liten tease på hva jeg forhåpentligvis kan bygge ferdig i morgen. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det blir nok å fjerne støydempningsmattene rundt hvor radiatoren skal sitte. Får se hvordan jeg gjøre det, men vekk må de nok. Utover det skal jeg muligens fjerne HDD bay helt eller bare kutte den litt slik at jeg har igjen noen. Ser ikke helt vitsen med et optisk drev lenger, så jeg vurderer sterkt å henge 3,5" 3TB i O-ringer samt en SSD til oppsatsen for det. (Er ferdige fester der). Da får jeg ganske god plass til kabler og pumpe/vanntank. Samt ryddet litt i kabinettet. Hele poenget med vannkjølingen er å kunne ha et tilnærmet lydløst mediasenter/spillemaskin i stua. Det er kanskje ikke det mest kurante å dra med på LAN party, men har du passert en viss alder, er ikke LAN party 1.pri. Nær sagt Overklokking har jeg ikke tenkt på i utgangspunktet, men kanskje på slutten av levetiden for produktet. Tyne mest mulig. Fractal R3 er et av de aller beste kabinettene jeg har tatt i. Selv lagde jeg Antec tråden her på "huset" og var rimelig overbevist om at bedre produkter fantes ikke, men dette er i samme klasse. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen som har noe tips til å dempe støyen fra harddiskene mer? De alt for stive gummiføttene hjelper lite. Er det mulig å få til noe strikkoppheng i disse HDD-skuffene? Bruker omtrent samtlige, så det kan ikke ta alt for mye plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå