rambo555 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 på vgs.. blir de lagt ut på its learning? Lenke til kommentar
operg Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Eksamenskarakterne kommer så vidt jeg vet på Skolearena klokken 12 23. juni. Lenke til kommentar
username- Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Min eksamenskarakter har ankommet :-) Lenke til kommentar
mondema Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Min eksamenskarakter har ankommet :-) hvor ser du dem? Lenke til kommentar
username- Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fant min inne på SkoleArena jeg også Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er det noen form for frist når det gjelder karakterene ? Bruker Isyd og kan se jeg har SkoleArena (går dog på fagskole), men kan ser ytterst lite på SkoleArena siden. Ligger karakterene deres under "Kvitteringer" ? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei, under Fag>Karakterer på menyen til venstre Bruker fylket deres SkoleArena? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tydeligvis ikke. Jeg har tilgang til det, men det er tålig begrenset hva som ligger der. Får vente å se om karakterene snart kommer med posten Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 karakterene ble lagt ut på skolearena men skulle dem ikke sende kompetansebecviset hjem i posten? eller er det meninga at man skal hente det på skolen??? faen fristen for å sende vitnemål tl høgskole er 1 juli. og enda har jeg ikke sett noe til vitnemålet.. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sjekk søknaden din på Samordna opptak. Hvis vitnemålet ditt er lagt inn automatisk, slipper du å sende inn noe som helst. Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Noen som vet om kontoret på skolen..vgs) har åpent denne uka? Fikk bare kompetansebevis for dette året og ikke i de fagene som jeg hadde bestått før.. Er det ikke sånn at dem skal skrive ut en kompetansebevis med alle de 6 fagene man trenger for å ha studiekompetanse i et og samme ark? helvetes stress faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå