Kim1231451 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hei For rundt 3 uker siden ble jeg syk, fikk vondt i halsen og feber, dette ga seg ikke, og etter en uke gikk jeg til legen for å få sykemelding, da tok jeg en blodprøve, han sa det bare var en vanlig influeensa, og fikk vite at jeg ikke trengte antibiotika og at det skulle være bort over helgen. Feberen ga seg ca 4-5 dager etter jeg ble syk. Nå har det gådd rundt 3 uker, og jeg sliter fortsatt med konstant hoste og vondt i hode og hals. Det jeg lurer på er om jeg kan ha fått kyssesyken? Vises ikke dette på en vanlig blodprøve? Hvordan testes kyssesyken? Takker for hjelp! Endret 29. mai 2010 av Kim92 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er ikke uvanlig at mindre forkjølelser sitter i månedsvis. Hvis du føler deg frisk og ikke har betydelig svekket energinivå og almenntilstand så er det antagelig bare snakk om en slitsom forkjølelse. De tester nok ikke for kyssesyke hvis det ikke er mistanke om det, det er jo ikke den vanligste sykdommen rundt om, men du kan jo spørre legen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå