Thomhess Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei, vi ønsker oss en 12V til 220V omformer til å ha i båten (seilbåt). Hva er den beste og billigste man kan finne? Jeg fant noen til 9000,- kr, noe jeg tenker blir litt mye. Noen som har et godt forslag? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) For eksempel denne? Merk at det står "firkantpuls". Det betyr at enkelte for enkelte typer utstyr ikke vil være bra å være tilkoblet en slik adapter. Så dette er billig, men man får altså hva man betaler for. [edit] Flere billigvarianter finner du her. Fant en side med noen dyrere alternativer, og disse skal visstnok levere sinus-spenning ut ( = bedre kvalitet). Link. Endret 29. mai 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vet ikke hva det betyr, men den skal være i båt og skal kunne brukes til dette: Lade data (MacBook Pro) Lade mobil (smartphone, iPhone) TV (tenker 22" flatskjerm) (Vet ikke om det var nødvendig, men jeg tok med produktet om det er forskjellig fra produkt til produkt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå