Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 starter ikke etter installasjon av ny SSD

Anbefalte innlegg

Jeg har fått in min OCZ Vertex limited edition og installerte den i maskin. Jeg startet arconis true image(for å clone hardisk, og fant ut at programmet var ubrukele pga musa ikke virket i den og jeg kunne ikke navigere rudt i vindue. Så jeg startet datan på nytt igjen og windows 7 start animasjon kom seg til det 4 fargepunkter samlet seg så kom det bluescreen for 1ms også kom det opp vertikkle streker for 1ms også var datan slått av.Jeg tokk ut den nye fine SSDen min og tokk ut sata ledning fra hovedkort(nå var alt som før jeg installerte ssd) Jeg har filmet neste oppstarten og stoppet ved bluescreen så jeg faktisk hadde tid til å lese den. Det stod at windows må slå av system for at den ikke skal bli skadet(omtrent husk ikke helt ordrett). Jeg har startet datan igjen i safemode og fant ut at den stoppet ved classpnp.sys for ca 1 min også slå seg av. Jeg har søket litt på nett men fant ikke fram til noe, bare at det hos andre tar 10min eller mer til at datan slå seg av(men det har kanskje noe med prossesorkraft å gjøre) Jeg har også prøvd å reparere med windows 7 dvden men da den var startet opp så jeg bare windows 7 bagrunn uten noen vindu eller ikoner, jeg kunne bare røre på musa. Jeg er tom for ideer akkuratt nå. Jeg har mulighet får å koble til harddisken til en annen data(Windows Xp home sp3 32bit, interl celeron D 3,06Ghz singelcore),men veit ikke hva jeg skulle gjøre da heller. Har noen en løsning på hvordan jeg får windows fikset igjen?

AMD phenom II x4 955 black edition 3,2GHz

XFX Radeon HD5850 Black edition

kingston value 4GB 1333mhz

Samsung Spinpoint F3 500GB

Chieftec turbo 750

Gigabyte GA-790XTA-UD4

Cooler Master HAF922

Windows 7 home Prem 64bit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...