mfb Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Da jeg spilte i går var det som vanlig, 50xp for kill på ffa, 100xp på tdm, 500xp s&d, men da jeg spilte i dag og i kveld så er det doblet, så 100xp på ffa, 200 xp på team deathmatch og 1000 xp for 1 kill på search and destroy. Er det en bugg eller er det meningen? jeg har ikke fått beskjed om å laste ned noen update til spillet så skjønner ingenting jeg. kanskje de har gjort det så man skal klare å lvl'e prestige fortere ? Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja det er dobbel exp i helga på både ps3, xbox å pc men det er bare xbox så får de nye mapsa neste uke mens resten må vente lenger. For bill/microsoft betaler infinity ward for at de skal gi ut map packs for xbox først... Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja det er dobbel exp i helga på både ps3, xbox å pc men det er bare xbox så får de nye mapsa neste uke mens resten må vente lenger. For bill/microsoft betaler infinity ward for at de skal gi ut map packs for xbox først... Er det bare i helgen???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå